הצביעות של הימין? שוב נדחה החוק לגרוש משפחות מחבלים

    "חיכינו עשרה חודשים. לא בסבלנות. בנשיכת שפתיים. אנשים מתו בינתיים. ואתם לא עשיתם כלום. זו המלחמה שלכם בטרור. לכתוב מכתבים
    איתי גדסי No Comments on הצביעות של הימין? שוב נדחה החוק לגרוש משפחות מחבלים

    הצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים הוגשה במרץ 2016 ומאז לא קודמה למרות תמיכת חברי הקואליציה וראש הממשלה בחוק שמטרתו לסייע ביצירת הרתעה במלחמה בטרור • לפיד: "למה צריך לכפות עליכם לעבוד? לעצור את הטרור זו העבודה שלכם"

    אילוסטרציה צילום: אילוסטרציה Gershon Elinson/FLASH90
    "חיכינו עשרה חודשים. לא בסבלנות. בנשיכת שפתיים. אנשים מתו בינתיים. ואתם לא עשיתם כלום. זו המלחמה שלכם בטרור. לכתוב מכתבים
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החוק שייתן כלים אפקטיבים למערכת הבטחון במלחמה בטרור עלה היום להצבעה במליאת הכנסת . את החוק הציג יו"ר מפלגת 'יש עתיד', שקרא לממשלה להתחיל לפעול בצורה נחושה ועקבית במלחמה נגד הטרור

    לפיד במליאת הכנסת בפנייה לחברי הקואליציה: "למה צריך לכפות עליכם לעבוד? לעצור את הטרור זו העבודה שלכם."

    "כל אזרח ישראלי ידע שאין לכם כוונה לעבוד. אבל בטחון? מלחמה בטרור? מחבלים רוצים ילדים ישראלים. אפילו בזה אתם כבר לא מסוגלים לעבוד?"

    במרץ האחרון ראש הממשלה נתניהו שלח מכתב ליועץ המשפטי לממשלה בנושא גירוש משפחות מחבלים: " אני סבור שהשימוש בכלי זה יביא לצמצום משמעותי בפעולות הטרור נגד מדינת ישראל, אזרחיה ותושביה. בברכה, בנימין נתניהו."

    "חיכינו עשרה חודשים. לא בסבלנות. בנשיכת שפתיים. אנשים מתו בינתיים. ואתם לא עשיתם כלום. זו המלחמה שלכם בטרור. לכתוב מכתבים."

    כזכור, הצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים הוגשה במרץ 2016 ומאז לא קודמה למרות תמיכת חברי הקואליציה וראש הממשלה בחוק שמטרתו לסייע ביצירת הרתעה במלחמה בטרור. בעקבות כך החליטו ב'יש עתיד' לעלות את החוק להצבעה כדי למנוע דחייה נוספת של חצי שנה כפי שביקשה הממשלה. לבסוף, הקואליציה העדיפה שוב למסמס את החוק ולדחות אותו למרות תמיכתה בו בקולה.



    0 תגובות