"הנה תמליל בשבילכם לשמונה בערב: "ביבי: זה לא יעזור לכם"

מסע התעמולה הזה נועד גם להשיג יעד נוסף - להסתיר מעיני הציבור את ההישגים הגדולים של הממשלה שלנו: בסיכול ועידת פריז, רק אתמול, במצבה הביטחוני האיתן של ישראל במרחב רוגש, בהישגים הכלכליים יוצאי הדופן שסיימנו בהם את שנת 2016, השקעות שיא, גרעון נמוך, אבטלה נמוכה ועוד הישגים רבים
איתי גדסי No Comments on "הנה תמליל בשבילכם לשמונה בערב: "ביבי: זה לא יעזור לכם"

נתניהו: מה שאנחנו רואים כאן זה לא שיקולי עריכה, זה שיקולי עריפה • לפיד: לא יכולים להרשות לעצמנו ראש ממשלה שמבלה יותר זמן עם עורכי דינו • הרצוג: נתניהו התנהל כבנקאי השקעות פרטי, העושה עסקאות ומוצא משקיעים

נתניהו צילום: לשכת השרה רגב
מסע התעמולה הזה נועד גם להשיג יעד נוסף - להסתיר מעיני הציבור את ההישגים הגדולים של הממשלה שלנו: בסיכול ועידת פריז, רק אתמול, במצבה הביטחוני האיתן של ישראל במרחב רוגש, בהישגים הכלכליים יוצאי הדופן שסיימנו בהם את שנת 2016, השקעות שיא, גרעון נמוך, אבטלה נמוכה ועוד הישגים רבים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו נשא דברים היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "בימים האחרונים מתנהל נגדי מסע תקשורתי אדיר, שמטרתו להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי. איפה נשמעה שערוריה כזאת? חקירה שלמה מתנהלת בטלוויזיה. ערב ערב מפיצים תמלילים מסוננים שנבחרים בקפידה, ושקרים מכוונים בשני הנושאים שעומדים על הפרק.

אני כמובן מנוע מלהגיב ולהציג בפני הציבור את התמונה האמיתית, שמראה שלא הייתה פה שום עבירה. המסע המתוזמר הזה כולל אנשי התקשורת שמתפקדים כאן לא רק כעיתונאים. הם גם החוקרים, גם השופטים, גם התליינים. מה שאנחנו רואים כאן זה לא שיקולי עריכה, זה שיקולי עריפה. המטרה היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גורמי אכיפת החוק והיועמ"ש כדי שיגישו נגדי כתב אישום. אבל אני רוצה להגיד לכם, חבריי: בדמוקרטיה מחליפים שלטון בקלפי ולא במסע לחצים מתוזמר על היועמ"ש ורשויות האכיפה".

מסע התעמולה הזה נועד גם להשיג יעד נוסף – להסתיר מעיני הציבור את ההישגים הגדולים של הממשלה שלנו: בסיכול ועידת פריז, רק אתמול, במצבה הביטחוני האיתן של ישראל במרחב רוגש, בהישגים הכלכליים יוצאי הדופן שסיימנו בהם את שנת 2016, השקעות שיא, גרעון נמוך, אבטלה נמוכה ועוד הישגים רבים.

הציבור הישראלי לא קונה את המתקפה הזאת. הציבור הישראלי חכם. רבים רבים מאזרחי ישראל תומכים בנו. אני רואה את זה, אני מרגיש את זה, בכל מקום שאני הולך וגם ברשתות החברתיות. אזרחים רבים מבינים בדיוק את המשחק שמשחקים פה – והם לא נופלים בפח. אז אני מבקש לומר לכל קוראי התמלילים. הנה עוד תמליל בשבילכם לשמונה בערב: "ביבי: זה לא יעזור לכם".

אני מתכוון להמשיך להוביל את הליכוד ואת המדינה לעוד שנים רבות, בעזרתכם, חבריי, ובעזרת השם. תודה רבה.

יש פה מדינה לנהל. יש לנו בעיות אמתיות

דוקא יו"ר יש עתיד יאיר לפיד דיבר בכבוד: חקירות ראש הממשלה השתלטו על סדר היום הלאומי. כל מה שחשוב באמת, נדחק הצידה. וועידת פריז, הטיפול בתושבי עמונה, משלוחי הנשק של החיזבאללה, הרפואה הציבורית, הכל הופך למשני. זה לא תקין. זה לא סביר. לראש הממשלה עומדת חזקת החפות כמו לכל אזרח ישראלי. כל עוד לא הוכחה אשמתו, הוא זכאי. אנחנו צריכים לזכור את זה ולכבד את זה. אני מבין גם שזה לוקח זמן. צריך לתת למשטרה למצות את החקירה, וליועמ"ש ולפרקליט המדינה לבחון את חומרי החקירה.

יחד עם זאת, זה לא יכול לקחת יותר מדי זמן. יש פה מדינה לנהל. יש לנו בעיות אמתיות, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ראש ממשלה שמבלה יותר זמן עם עורכי דינו ובחדרי החקירות מאשר בדיוני קבינט ובדיונים על הכלכלה. היועץ המשפטי צריך לקחת גם את זה בחשבון. זה צריך להיגמר מהר ככל האפשר, לא רק בגלל המישור הפלילי, אלא גם בגלל המישור הציבורי והמוסרי. החיים הציבוריים שלנו לא יכולים לכלול הקלטות נסתרות ותקשורת העומדת למכירה. תקשורת חופשית, גם אם היא מרגיזה, גם אם היא מקוממת, היא הבסיס לדמוקרטיה.

נתניהו התגלה כמי שסוחר בדמוקרטיה הישראלית

וזה מה שאמר יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בישיבת הסיעה: אלה ימים קשים לדמוקרטיה הישראלית, אבל אולי גם ימים של ניקוי וחשיפה לאור השמש. אך אין ספק כי הדמוקרטיה שלנו חזקה ותעמוד בזה. חשוב לאמר ולהדגיש כי כמו שהמערכת הפוליטית איננה מושחתת מיסודה, כך גם התקשורת והעיתונאים אינם מושחתים ביסודם וכי יש כוחות טובים וחזקים שיפעלו לתיקון הכשלים וגם את המשבר הזה נצלח.

בעוד אזרחי המדינה דורשים ובצדק שהמדינה תיקח אחריות ברווחה, בדיור, ביוקר המחיה, בתעסוקה, בזקנה ובמניעת פשיעה, אתמול נחשף כי נתניהו החליט ללכת לבחירות שעלו למשלם המסים מאות מיליוני שקלים רק בשל אינטרס אישי או כלכלי של גוף מסחרי פרטי בישראל. בהודעת נתניהו בפייסבוק נחשפה העובדה שגרר את המדינה לבחירות מטעמים מסחריים בלבד.

נתניהו שהודיע בוועדת הבחירות המרכזית בתצהיר רשמי שאין ולא היה קשר בינו לבין העיתון "ישראל היום", שבר אתמול שתיקה, חשף את השקר והודה לראשונה בקשר הישיר שלו לעיתון "ישראל היום". נתניהו התגלה כמי שסוחר בדמוקרטיה הישראלית כברכושו הפרטי וכל אזרח בישראל צריך להיות חרד היום לדמותה של הדמוקרטיה הישראלית ולמה שעוד לא נחשפנו אליו במעלליו של נתניהו.

עוד הוכח שנתניהו התנהל כבנקאי השקעות פרטי, העושה עסקאות ומוצא משקיעים, תוך תחיבת אצבעותיו עמוק לתוך כל מרכיבי הדמוקרטיה הישראלית. שנים שאנו מזהירים שוב ושוב כי נתניהו דוחף את אצבעותיו לכל כלי התקשורת בישראל ובכך פועל להצר את צעדיה בביקורת חופשית ועניינית. שיהיה ברור, ראש ממשלה בישראל איננו בעליה של הדמוקרטיה הישראלית ולא של מדינת ישראל. אלו שייכות לאזרחי ישראל בלבד ואם לא מדובר במעשה פלילי, הרי מדובר בהפרת אמונים קשה בין השלטון לאזרחי המדינה.

כפי שהצהרנו לפני מספר ימים, אם ראש הממשלה לא יורחק מתפקידו כשר התקשורת, המחנה הציוני יגיש עתירה לבג"ץ בדרישה להורות על הרחקתו של נתניהו מתפקיד שר התקשורת והעברת התיק לידי שר אחר בממשלה. לכן, לאחר שפנייתנו ליועמ"ש לא נענתה, כצעד אחד לפני הגשת העתירה שתעשה בימים הקרובים, בא כוחו של המחנה הציוני פנה אתמול במכתב רשמי לראש הממשלה בדרישה שידיח עצמו מתפקיד שר התקשורת לאלתר וייתן לתקשורת להתנהל בעצמאות מערכתית וניקיון דעת.



0 תגובות