"בבחירות הבאות אני רוצה להיות שר הפנים"

    יש נוהל דיווח. אם אתה מקבל מתנה בגין תפקידך, אזי חובת הדיווח קיימת מה שאין כן אם אתה מקבל מתנה אישית, אז אין נורמה המחייבת לדווח. רוצים שיהיה? תחוקקו חוק.
    עמית דניאל 1 Comment on "בבחירות הבאות אני רוצה להיות שר הפנים"

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בראיון סוער למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" • על חקירת נתניהו "רה"מ נהנה מתמיכת העם" • על השבת בירושלים "שחברי המועצה יטפלו בזה" • וגם, מדוע הוא לא נשמע בטוח באשר לסיכוייו לקבל את תיק הפנים?

    ח"כ דוד ביטן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    יש נוהל דיווח. אם אתה מקבל מתנה בגין תפקידך, אזי חובת הדיווח קיימת מה שאין כן אם אתה מקבל מתנה אישית, אז אין נורמה המחייבת לדווח. רוצים שיהיה? תחוקקו חוק.
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, שוחח הבוקר עם מרדכי לביא על איך שהוא רואה את הסערה סביב חקירות רה"מ. בהמשך כשנשאל לתיק אותו הוא היה רוצה לקבל בבחירות הבאות, ענה כי תיק הפנים מתאים לו ואף סיפק הסברים מדוע אם כי הביע ספק באשר לקבלת התיק.

    "אני לא חושב, כפי שאני רואה את הנתונים, בלא להכיר את פרטי החקירה, שיש שם עבירה" פתח בדבריו על חקירת רה"מ. כשנשאל מדוע הוא מגן בצורה חד משמעית על רה"מ, ענה "אני מגן על הליכוד. רה"מ הוא יו"ר הליכוד והוא מטעמנו. חובתי להגן על המפלגה וחובתי להפוך את האווירה שמנסים לייצר כנגד רה"מ. יש חלקים בתקשורת ובפוליטיקה שמנסים לייצר את האווירה הזו. מדובר ברה"מ שנהנה מתמיכת העם ויש מבצע להפיל אותו לא דרך בחירות. אני צריך להגן עליו"

    באשר למתנות לנציג ציבור, אמר "יש נוהל דיווח. אם אתה מקבל מתנה בגין תפקידך, אזי חובת הדיווח קיימת מה שאין כן אם אתה מקבל מתנה אישית, אז אין נורמה המחייבת לדווח. רוצים שיהיה? תחוקקו חוק. בנתיים אין כזה חוק. מי שצריך לקבוע אם זה טוב או רע, זה העם בבחירות"

    "יש ניסיון להחליף את ראה"מ לא דרך הקלפיות" | נתניהו
    נתניהו

    עמוס בן גרשום, לע''מ

    באשר להקלטות שפורסמו בהן לכאורה מבקש רה"מ סיקור פחות עוין ממו"ל "ידיעות", אומר ח"כ ביטן "נתניהו ביקש סיקור הוגן ואמיתי, יותר נכון הוא ביקש להוריד את רף העוינות. אין בזה שום דבר כי לא בוצע שום דבר. אנחנו לא מפחדים מעוניות של התקשורת, הבוחרים שלנו בבחירות, יש להם חסימה כלפי התקשורת העוינת ולפעמים זה גם עוזר לנו, אבל כל אדם באופן בטעי לא רוצה שיכתבו עליו בעוינות ולא באופן אובססיבי".

    על טיב קשריו עם רה"מ, בנימין נתניהו, סיפר "הקשר שלי עם ביבי הוא יום יומי אם כי בשבוע האחרון בעקבות כל הסערה לא דיברתי אתו מיום ראשון בשבוע שעבר". כשנשאל איזה תיק היה רוצה לקבל בבחירות הבאות, אמר ביטן "הייתי רוצה להיות שר הפנים. שאלת מה אני רוצה לא מה אקבל. אני יכול להיות שר פנים כי אני מתמצה בעניין ואני לא צריך ללמוד את העבודה שנה וחצי"

    "הם לא רוצים לוותר על המנעמים הפוליטים העירוניים" | מועצת העיר ירושלים

    "הם לא רוצים לוותר על המנעמים הפוליטים העירוניים" | מועצת העיר ירושלים

    אמש, עם צאת השבת, התכנסה וועדת השבת בלשכתו של שר הפנים, אריה דרעי, בכדי לדון בחילולי השבת ובסטטוס קוו בעיר ירושלים, כשנתבקש ביטן לפרוש משנתו, השיב "הסטטוס קוו היום, הוא מקומי, לא ארצי. חוץ מדברים כללים כמו תחב"צ, רוב הסטטוס קוו נקבע על פי התושבים. כל עיר והסטטוס קוו שלה. הקואליציה של כל עיר צריכה לטפל בזה. מה הולכים לדרעי? הם הרי רוב בקואליציה של העיר, שיטפלו בזה ויעשו את העבודה" אמר והוסיף "אם בכל זאת המצב שברקת משנה את הסטטוס קוו, בניגוד להרכב האוכלוסיה בעיר, אז זה לא בסדר, הוא צריך לחזור בו".

    על השבת שלו הוא אומר "אני עושה קידוש בשבת" באשר לשבת בפרהסיה, אמר "אני בעד חיה ותן לחיות, איפה שאפשר, צריך לעשות את מה שצריך".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות