ירון: "ידיעות לא היה שורד"; ארדן: "אין עיסוק בליכוד על היום שאחרי"

אחרי שלושת העמודים שמוקדשים לפרשת נתניהו-מוזס תמצאו עוד עשרות ידיעות, בשלל תחומים, ועוד ארבעה מוספים. כולם עמוסים בחומר עיתונאי מצויין מעניין ומקצועי
אבי יעקב No Comments on ירון: "ידיעות לא היה שורד"; ארדן: "אין עיסוק בליכוד על היום שאחרי"

עורך ידיעות בטור מיוחד: כולנו היינו מחפשים בית אחר. אנחנו נאמנים קודם לכם • ארדן: הפרסומים הללו הם לא נעימים, הם אפילו מביכים • דה מרקר: ערוץ 10 זכה ללא מעט הקלות — מהרשות השנייה ובהליכי חקיקה בכנסת

צילום: Miriam Alster/Flash90
אחרי שלושת העמודים שמוקדשים לפרשת נתניהו-מוזס תמצאו עוד עשרות ידיעות, בשלל תחומים, ועוד ארבעה מוספים. כולם עמוסים בחומר עיתונאי מצויין מעניין ומקצועי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העורך הראשי של ידיעות אחרונות רון ירון הגיב הבוקר בטור מיוחד בעמוד הראשון לכותרות החדשות מפגישת נתניהו ומוזס וכתב : "העיתון לא היה שורד את רעידת האדמה שנוני הבטיח. כולנו היינו מחפשים בית אחר. אנחנו נאמנים קודם לכם, אח"כ למי שמשלם לנו את המשכורת. אני לא מנסה לומר ש"עסקים כרגיל", ולא מסתיר שיש באוויר ובלב תחושת מועקה קשה, אבל ממשיכים לעבוד".

"אתמול בערב התברר לי שאני לא רק העורך הראשי של העיתון החשוב והמשפיע במדינה. אני גם זה שמחזיק בסולם ריכטר. אני אחראי על 'רעידת האדמה שתהיה פה'. או יותר נכון, על זו שהיתה יכולה להיות פה, ב'ידיעות אחרונות', אם מישהו היה מעז לשנות את הקו של העיתון".

"אני רוצה לומר דבר אחד: על העיתון שאתם קוראים עברו מאות אנשים כדי שהוא יהיה הטוב, המעניין, החשוב והמקצועי ביותר. אני גם יכול להבטיח בשם כולנו שעשינו ונעשה את עבודתנו העיתונאית בצורה הטובה ביותר ובאופן הכי נקי, הגון וישר. נכון, עשינו גם טעויות, אבל זו האחריות שלי שהעיתונות החופשית והטובה שנעשית כאן – גם תיראה".

"אחרי שלושת העמודים שמוקדשים לפרשת נתניהו-מוזס תמצאו עוד עשרות ידיעות, בשלל תחומים, ועוד ארבעה מוספים. כולם עמוסים בחומר עיתונאי מצויין מעניין ומקצועי. אני לא מנסה לומר ש'עסקים כרגיל', וגם לא מסתיר שיש באוויר ובלב של כולנו תחושת מועקה קשה. עם זאת אנחנו ממשיכים לעבוד מתוך אמונה פנימית חזקה שאנחנו מייצרים עבורכם כל יום מחדש, וגם היום, את ה"מונה ליזה".

ומה קורה בליכוד. "אני עובד לצדו של ראש הממשלה ועומד לצדו כבר למעלה מ-20 שנה", אמר הבוקר השר לבטחון פנים גלעד ארדן בראיון לרשת ב'. "ודאי שהפרסומים הללו הם לא נעימים, הם אפילו מביכים, אבל אני עדיין מקווה מאוד בכל לבי שהפרשיות האלה יסתיימו בדיוק כפי שראש הממשלה אומר – ללא כלום".

כשנשאל על היום שאחרי אמר: "אני לא מכיר שום עיסוק בליכוד ביום שאחרי ואני לא מתכוון להתייחס לפרסומים עיתונאיים כאילו שהם מייצגים את המציאות. כל התייחסות שלי לספקולציה או תרחיש עתידי עלולה להשפיע על החקירה ולקבל פרשנות או קונוטציה לא נכונה".

העתונאי נתי טוקר פרסם בדה מרקר מעקב ארוך אחר ההתנהלות הפתלתלה של ראש הממשלה מול ערוץ 10. נראה בבירור כי "לאורך שנים של מאבקי הישרדות, ערוץ 10 זכה ללא מעט הקלות — מהרשות השנייה ובהליכי חקיקה בכנסת. בכל אותן השנים שימש נתניהו ראש ממשלה, שהיה מעורב לעומק בסוגיות ענף התקשורת. בכל אותן שנים, שניים מידידיו הקרובים ביותר — רון לאודר וארנון מילצ'ן — שלטו בפועל בערוץ 10. מידת השליטה שלהם על התוכן בערוץ היתה כנראה אפסית, אך סייעה להם להגביר את השפעתם".



0 תגובות