"לא מאשר החרגה למוסדות לחרדיים; מכיר את אלו מ'הזדעזעי ארץ'?"

    קראתי ליצנים למי שהיה בוועדה שהוא בעל עניין. לא ח"כ. משום כבודו איני מזכיר את שמו.
    עמית דניאל 6 Comment on "לא מאשר החרגה למוסדות לחרדיים; מכיר את אלו מ'הזדעזעי ארץ'?"

    ח"כ יעקב מרגי תוקף בריאיון ל"זמן אוויר" עם מנחם טוקר "יש ליצנים שחושבים שילדים חרדים צריכים להיות פחות בריאים" • מדוע תשובת משרדי הממשלה היום בדיון על קלינאות תקשורת עצבנה אותו • וגם, האם הוא התכוון כשאמר "לקבור את המחבל עם ראש חזיר"?

    יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    קראתי ליצנים למי שהיה בוועדה שהוא בעל עניין. לא ח"כ. משום כבודו איני מזכיר את שמו.
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול, יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי, אמר כי את המחבלים יש לקבור עם ראש של חזיר. בתכנית "זמן אוויר" ביקש טוקר לברר עד כמה רחוק מוכן השר ללכת עם דבריו והאם הוא מתכוון להעביר חקיקה בנושא.

    תחילה שאל טוקר את ח"כ מרגי האם הוא יכול לספר על דיון כלשהו מעניין שהיה היום, עליו הוא יכול לדבר ומרגי השיב "היום היה דיון מעצבן על מחסור בקלינאות תקשורת באיזור דרום. מה שמעצבן זה שמשרדי ממשלה מגיעים לדיון ואומרים 'עכשיו נעשה את זה' כאילו מה? עכשיו הקימו את המדינה?" כאב מרגי במצב הנתון היה ניכר בקולו.

    בהקשר לאמירתו על קבורת המחבלים אתמול, אמר "ת'אמת שחשבתי לחזור בי כי אני פוגע בחזיר אם אני קובר אתו מחבל ארור כזה. מבחינת יכולת ביצוע, אני לא יודע אם זה בר ביצוע. חשוב לי להדגיש, מה שאמרתי לא נובע מנקמנות. אבל כשאתה מתוסכל ממעשה כזה זוועתי ומפלצתי, שמונע משנאה, לא חושבים הרבה" לדבריו "גם טרור הסכינים, שמונע משנאה ובורות, צריך תגובה באותה רמה כי כנראה בצורה רציונאלית לא הצלחנו לשכנע אותם. אם זה יגרום להם לא לעשות את זה, צריך אולי באמת לשקול את זה" אמר מרגי.

    "למה שתלמידים חרדים לא יהיו בריאים?" | ישיבת פונוביז' - אילוסטרציה

    "למה שתלמידים חרדים לא יהיו בריאים?" | ישיבת פונוביז' – אילוסטרציה

    בנושא תקנות הבריאות למוסדות חינוך המתפרסמים בימים האחרונים ונדונו בוועדת החינוך שבראשותו אומר מרגי "יש ליצנים שחשבו שאני יוכל להחריג את ילדי ישראל בחינוך הממלכתי, שהם כן צריכים להיות בריאים, והחרדים לא צריכים להיות בריאים. אני לא מחריג. הם אמרו שזה יביא אסון על עולם הישיבות. אתה מכיר את האלה שפעם עשו הרבה 'רעידות אדמה' ו'הזדעזעי ארץ' ו'השמים יפלו'?" שואל מרגי.

    מרגי, שחושש כי הובן לא נכון בשידור, מוצא לנכון להדגיש "קראתי ליצנים למי שהיה בוועדה שהוא בעל עניין. לא ח"כ. משום כבודו איני מזכיר את שמו. אמרתי לאותו אחד, שיש לו גם זיקה פוליטית אליהם שידבר אתם ואם צריכים תוספת תקציב שיפנו ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני. אדרבה, איפשרתי לח"כ יעקב אשר להגיש רוויזיה ולא דנתי מיד והפלתי אותה. נתתי לו שמונה ימים בהם הוא יוכל לדון בזה ולהגיע להסכמות. אני עובד ביחד עם יו"ר ועדת הכספים, עם שר הבריאות ועם שר החינוך. אז מי שרץ לספר לחברים, שיספר את הסיפור" אמר.

    האזינו:



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הוא מדבר כמו איזה נוער שוליים, רק חופן פיצוחים חסר לו ביד ובין השיניים…
      מה זה הדמגוגיה הזו? קודם שיעגן את הדרישה מבחינה תקציבית ואז שיוציא את הדרישה הזאת
      וגם אז רק אחרי השואה אמיתית לחינוך הממלכתי! החינוך הממלכתי לא נדרש להשיג רשיון מידי שנה כמו אצל החרדים
      ולכן דרישות של תקנים לא מעכבות חידוש רשיון כי הם לא נדרשים אליו, רק החרדים תמורת אחוזי תקצוב בודדים נדרשים לעבור תלאות על גבי תלאות להשגת הרשיון. אבל כל הסבר הגיוני שיוצג בפני מרגי לא ישכנע אותו, כי הוא אף פעם לא ראה את עצמו כחרדי באמת, אכפת לו אולי מה החברים החילונים (ממלכתיים כלשונו) מהמושב בו הוא מתגורר יגידו לו כשהוא חוזר לבית, ואם יקבל כמה צ'פחות עוד יותר טוב, את החרדים הוא לא רואה.

      1. לא הבנתי לדעתך הילדים שלי ושלך צריכים לאכול פחות – או אולי אתה אחד ממלככי המנהלים המשומנים שיודעים לסחוט אותנו על כל מזגן חדש שמתקינים וכדו' ובבתיהם יש מספיק אוכל ליהנות – בקיצור שידאגו לתקציב אבל רמת ונורמת האוכל באמת לא מדאיג אותי אם ישפרו "וכן גם אם בסוף זה יהיה על חשבוננו חשבון ההורים מה לא עושים בשביל הילדים"

        1. אתה סתם נדחף לסוגיא שאינך מבין בה כלום! סתם מבלי להכיר את גודל השבר של סוגיה סבוכה זו אתה משגר תגובה, למרות הנדיבות שאתה מפגין לשלוח תגובה זה לא עולה כסף!

        2. מי דיבר לאכול פחות? את האוכל שאתה נותן לילדים שלך אתה מעביר בביקורת של תקנים ממשרד הבריאות? אתה אף פעם לא נותן להם שוקו או שוקולד?

    2. 5

      בנושא המחבלים מרגי צודק ב100% . בנושא המזון בישיבות וההחרגה הוא צודק ב0%.

      1. איזה מחבלים? מי שהיה בדיון שהתפוצץ זה שמנה וסלתה של ה… (אני שונא את הפלגנות הזו ולא מוכן לכתוב את ההמשך, מתי זה כבר יגמר?)