"אני ישראל" מכריז גרשון ורובה באלבום חדש, ויש גם דואט

    דוד קליגר 1 Comment on "אני ישראל" מכריז גרשון ורובה באלבום חדש, ויש גם דואט

    באלבום החדש "אני ישראל" גרשון מביא לנו טעם של פעם בשילוב מודרני מרענן אשר משלב בתוכו סגנונות שונים חסידי ישיבתי, נשמה ואפילו נגיעות מזרחיות • "החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ לפרוייקט מקורי ויצירתי ללא פשרות ולבחור רק את המובחר"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גרשון ורובה שחתום על עשרות להיטי עבר הוא אושיה מפורסמת מאוד בכל רחבי ארה"ב, לאחר כמה שנים של עשיה ושקט תקשורתי גרשון ורובה חוזר כמו שהוא רק יודע עם אלבום משובח ועשוי כמו שצריך "אני ישראל".

    ביום חמישי האחרון נר שישי של חנוכה בעיר טינק ניו ג'רזי הושק רשמית אלבומו החדש של גרשון ורובה במסעדת Doghouse ההשקה הועברה בשידור חי עם השדר המפורסם נחום סגל באירוע השתתפו חברים ואנשי תעשיית המוזיקה המקומית המלחין שמחה קרזנר חבר מפיק ושותף יוסי צוויג והמפיק סם אש.

    בשיאו של האירוע הפתיע הזמר גד אלבז וביצע חי דואט עם גרשון את השיר המשותף "אם אשכחך" מתוך האלבום וסיפר על הקשר המיוחד ועל הערכה הרבה לגרשון.

    באלבום החדש "אני ישראל" גרשון מביא לנו טעם של פעם בשילוב מודרני מרענן אשר משלב בתוכו סגנונות שונים חסידי ישיבתי, נשמה ואפילו נגיעות מזרחיות. גרשון מוסיף "החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ לפרוייקט מקורי ויצירתי ללא פשרות ולבחור רק את המובחר"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה זמר ענק גרשון הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מאיפה צץ? מחכים לשמוע אותו!!!