אלעד העניקה מלגות לכותבי חידושי תורה לזכרו של מרן הגר"ע יוסף

הראש"ל הגר"י יוסף הרחיב בדבריו במעלתם של לומדי התורה וביקש מבני הישיבות והאברכים ללמוד את לימודם ע"מ לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא ולהעלות את חיבוריהם על הכתב
איתי גדסי 3 Comment on אלעד העניקה מלגות לכותבי חידושי תורה לזכרו של מרן הגר"ע יוסף

טקס חלוקת מלגות לכותבי חידושי תורה לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל נערך אמש בעיר אלעד במעמד חברי מועצת חכמי התורה וראשי העיר • רב העיר הגר"מ מלכא: "נפעמתי מהחיבורים שהובאו אליי. לא ידעתי שבעיר אלעד יש ת"ח כ"כ גדולים. היה לי קשה להכריע מי מבניהם זכאי לפרס הראשון"

הראש"ל הגר"י יוסף הרחיב בדבריו במעלתם של לומדי התורה וביקש מבני הישיבות והאברכים ללמוד את לימודם ע"מ לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא ולהעלות את חיבוריהם על הכתב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד מרשים ומפואר נערך אמש באלעד טקס הענקת מלגות לכותבי חידושי תורה לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, הראש"ל הגר"י יוסף. חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף ורבני העיר הגר"מ מלכא והגרש"ז גרוסמן, וכן אישי ציבור רה"ע ישראל פרוש וסגנו יוזם הטקס הרב צוריאל קריספל.

ראשון הדוברים הגר"ש בעדני שטרח לכבודם של לומדי התורה על אף חולשתו, בירך את כותבי החידושים ועודדם להמשיך הלאה ביתר שאת.

הראש"ל הגר"י יוסף הרחיב בדבריו במעלתם של לומדי התורה וביקש מבני הישיבות והאברכים ללמוד את לימודם ע"מ לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא ולהעלות את חיבוריהם על הכתב.

לאחמ"כ העניק הראש"ל לזוכים מהישיבות הקטנות והגדולות את תעודות ההוקרה והמלגות.

את הערב חתם המרא דאתרא הגר"מ מלכה ששיבח את האברכים כותבי החבורות: "נפעמתי מהחיבורים שהובאו אליי. לא ידעתי שבעיר אלעד יש ת"ח כ"כ גדולים. היה לי קשה להכריע מי מבניהם זכאי לפרס הראשון." והביע את צערו על כך שלא ניתן לחלק מלגות לכל הזוכים וע"כ אמר הרב נערוך גורל על אחד עשר החבורות הנבחרות מתוך כל המאה וחמישים שנשלחו ומהשמים יחליטו.

עוד הרב מדבר ניגשו רה"ע וסגנו בעצה אחת והודיעו שלכבוד עמלי התורה ההגרלה תתקיים רק על המקום הראשון והשני ואילו כל תשעת הנותרים יזכו בפרס השלישי. וכך אכן נעשה.

את הערב הנעימו הזמר נמואל הרוש. תזמורתו ומקהלת ידידים. הארוע מומן ע"י משרד הפריפריה הנגב והגליל.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הבלוף השסנ"יקי
    הפכו את הרב עובדיה יוסף למותג מסחרי,בשביל לעשות כסף….

  2. 1

    הייתי שם היה מרגש מאוד, בכלל כל פעם שאני משתתף במעמדי "וכתבו לכם"