דרעי משחק סנוקר עם נערי מדרשה: "יש לכם יכולות – תאמינו בעצמכם"

    יוסי אשר 3 Comment on דרעי משחק סנוקר עם נערי מדרשה: "יש לכם יכולות – תאמינו בעצמכם"

    סגן ראש העיר הרב בדוש סיפר על המהפכה הרוחנית שעברה בית שאן: "כשהגעתי לעיר, בשבתות הכבישים היו מלאים במכוניות עם מוזיקה רח"ל. כיום ב"ה, בתי הכנסיות מלאים בשיעורי תורה והרחובות שקטים

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אתם העתיד שלנו, את כל המשאבים אנחנו משקיעים רק בכם, בחינוך. אתם העתיד שלנו. כל הפעולות שאנו עושים זה רק בשבילכם, כדי להצמיח דור חדש לתפארת". את הדברים אמר אריה דרעי, בפני תלמידי מוסדות 'ישועה ורחמים' של רשת החינוך בני יוסף בבית שאן במסגרת סיור רשמי שקיים בעיר.

    את פני פמליית השר קיבל ראש עיריית בת ים רפי בן שטרית, רב העיר הרב יוסף יצחק לסרי, וכן סגן ומ"מ ראש העיר פנחס בדוש, שניצח על ארגון והצלחת הביקור.

    את הסיור פתח שר הפנים בסיור במוסדות החינוך "חסד ורחמים" המפארים את העיר, בניהולו של הרב שמעון נגר. משם עבר השר לביקור במרכז לקשיש והתפעל מפעילות החסד והרווחה הנעשית במקום לטובת האזרחים הוותיקים.

    בהמשך הניח השר אבן הפינה לבית מדרש "זוהר התורה" ומרכז חסד עירוני לתושבי העיר, וכן ביקר במוסדות 'חנוך לנער' של אל המעיין בניהולו של הרב פנחס בדוש. השר צפה בנערים במשחק הסנוקר והרעיף עליהם אהבה. "יש בכם יכולות", אמר השר לנערים, "תאמינו בעצמכם ותגיעו רחוק".

    סגן ראש העיר הרב בדוש סיפר על המהפכה הרוחנית שעברה בית שאן. "כשהגעתי לעיר, בשבתות הכבישים היו מלאים במכוניות עם מוזיקה רח"ל. כיום ב"ה, בתי הכנסיות מלאים בשיעורי תורה והרחובות שקטים. הכל בזכות הפעילות של אל המעיין בקרב נוער, צעירים ופנסיונרים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רבי אריה תצליח בכל מעשי ידייך!

    2. 1

      אוהבים אותך, רואים שאכפת לך מהציבור