המחנה הציוני חשף את "קמפיין המיסים הסמויים"

אני לא מבקש מאף אחד שהצביע נתניהו שישנה כעת את הצבעתו, אני גם לא מצפה מאף אחד להתפקד למחנה הציוני. אני רק מבקש לחשוב לרגע: זה באמת לא משנה למי הצבעתם – ביניכם לבין עצמכם, אתם באמת מוכנים לעבוד שעות וימים רצופים ולהעביר את הכסף לידיים של מקורבים?
איתי גדסי 4 Comment on המחנה הציוני חשף את "קמפיין המיסים הסמויים"

במסיבת עיתונאים הבוקר בתל אביב חשפו במחנה הציוני את קמפיין הסמויים, על המיסים הסמויים שבתקציב הקרוב • הרצוג: "כסף ציבורי, כסף שלנו, שלכם, של משפחות, של הורים שעובדים משמרות של איסוף שעות, הפך להפקר"

אני לא מבקש מאף אחד שהצביע נתניהו שישנה כעת את הצבעתו, אני גם לא מצפה מאף אחד להתפקד למחנה הציוני. אני רק מבקש לחשוב לרגע: זה באמת לא משנה למי הצבעתם – ביניכם לבין עצמכם, אתם באמת מוכנים לעבוד שעות וימים רצופים ולהעביר את הכסף לידיים של מקורבים?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג חשף הבוקר את הקמפיין "המיסים הסמויים" של המחנה הציוני נגד ממשלת נתניהו.

בדבריו אמר הרצוג כי "רוב הציבור לא מומחה לצוללות, ולא קם בבוקר עם מחשבות על רביב דרוקר. רוב הציבור קם בבוקר עם חובות, עם מינוס, עם תשלומים, עם הוצאות עתק כמעט לכל דבר. חינוך, בריאות, אוטו, טיפול לאוטו, מתנה לחתונה של קרוב משפחה, תרופה לסבא, מתנה לילד, אוכל, ספר, בגד.

"אני מכיר את הציניות. אני מכיר את תחושות הזלזול במה שאינו עוסק בקרבות המתוקשרים בין לשכת ראש הממשלה למסומן של היום בבית המשפט או בתקשורת. אנחנו פונים היום דווקא לציבור, לשכירים, לעצמאיים, לבעלי עסקים קטנים.

הרצוג פנה אל העיתונאים "רובכם עיתונאים צעירים עם הורים ואחים שנלחמים על הפרנסה. אני יודע שהרבה יותר מושך לכתוב על פוסט השנאה הבא של נתניהו ועל התשובה שיקבל מחבר כנסת או עיתונאי בכיר אבל תזכרו: המציאות היא הפרנסה, המציאות היא הביטחון הקיומי. כשאתם כותבים על המיסים אתם כותבים על החיים שלכם ושל בני המשפחה שלכם.

"אין דרך נעימה לומר את זה. כסף ציבורי, כסף שלנו, שלכם, של משפחות, של הורים שעובדים משמרות של איסוף שעות, הפך להפקר. מצד אחד שכירים שאוספים שקל לשקל, מצד שני מיסים סמויים שגוזלים מהם עוד שקל ועוד שקל. מצד אחד עצמאים שעובדים סביב השעון, מצד שני מקורבים לשלטון שעושים סיבוב על הכסף הזה בלי להניד עפעף. מצד אחד בעלי עסקים קטנים שלא רואים את הילדים ולא מצליחים לגמור את החודש, ומצד שני ראש ממשלה שלא רואה אותם ואת השכירים ואת העצמאים ממטר.

"אין דרך אחרת מלומר את זה. הסיאוב מנהל את המדינה והשחיתות מקבלת את ההחלטות. מאות אלפי משפחות נחנקות עם משכנתא, ובני משפחת השלטון נהנים מסוויטה ליאכטה. מאות אלפי משפחות מתמרנות בין תשלום מעון לתשלום צהרון, ומקורבי השלטון מנפחים את ההון הפרטי שלהם. בכל אירופה וגם בארה"ב יש מהפכה חברתית של מעמד בינוני חנוק. ראינו את זה בבריטניה, ראינו את זה בבחירות באמריקה וראינו את זה אמש באיטליה. זו התחלת המהפכה שלנו.

"המיסים הסמויים הם הונאה. הונאה ציבורית רחבה. הונאה שממנה נפגעים אלו שהצביעו נתניהו ואלו שהצביעו מחנה ציוני. מצביעי נתניהו נחנקים עם המשכנתא ועם מס הפקקים ויוקר המחייה בדיוק כמו שנחנקים מצביעי המחנה הציוני.

הרצוג חתם את דבריו: "אני לא מבקש מאף אחד שהצביע נתניהו שישנה כעת את הצבעתו, אני  גם לא מצפה מאף אחד להתפקד למחנה הציוני. אני רק מבקש לחשוב לרגע: זה באמת לא משנה למי הצבעתם – ביניכם לבין עצמכם, אתם באמת מוכנים לעבוד שעות וימים רצופים  ולהעביר את הכסף לידיים של מקורבים?"



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    יפה מאוד 'מחממים מנועים' לפני הבחירות הקרובות,סוף סוף,תם עידן נהנתנייהו…

  2. 3

    דווקא שיכנע אמנם לא בהכל אבל הבסיס בהחלט נשמע נכון ומוצדק

  3. 2

    אני אומר לכם ותזכרו את נתניהו יבחר שוב לראשות הממשלה בפעם החמישית ב-2018 הוא מסוגל להכל אלה אם כן יחזור סער אז בטוח הוא ראש הממשלה בגדול נתניהו יחזור שוב….

  4. 1

    אני לא חושב שבוזי כן יעשה את מה שביבי לא עשה