מזל טוב לחתן ולכלה • מוצ"ש חי בשידור חי מרגש ומיוחד

    אפרים דוד 7 Comment on מזל טוב לחתן ולכלה • מוצ"ש חי בשידור חי מרגש ומיוחד

    אמש, התכנית "מוצ"ש חי" עם מנחם טוקר שודרה משבע ברכות מרגש ומיוחד לכלה שרה שפרלינג – הקולות, ההמונים והשמחה שהרקיעה שחקים • על הבמה שלמה ברונר ותזמורתו כשבזה אחר זה עולים לבמה הזמרים בערלה צוקער, מוטי רוטמן, מנדי ג'רופי, יוסף חיים שוואקי, קובי מירסקי, יהודה שוקרון, אייל טוויטו ועוד

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החתונה המרגשת בהשתתפות אלפי בני אדם שנערכה בשבוע שעבר לכלה שרה שפרלינג שנפצעה לפני עשרה חודשים באסון האוטובוס של קו 402 ולחתן יעקב קסטלניץ, נערך במוצאי שבת שבע ברכות במושב מחסיה סמוך לבית שמש בהשתתפות מאות בחורי ישיבות שבאו לשמח את בני הזוג.

    קול חי שליווה את בני הזוג במהלך כל השיקום בתפילות ובחיזוקים הגיע להירתם גם בערב המיוחד הזה. אולפני מוצ"ש חי עם מנחם טוקר הועתקו לאולם ושידרו לעשרות אלפי המאזינים את רגעי השמחה של ההמונים.

    האולם, הקייטרינג, התזמורת והזמרים הגיעו בהתנדבות מלאה כדי לשמח את בני הזוג. על הבמה שלמה ברונר ותזמורתו כשבזה אחר זה עולים לבמה הזמרים בערלה צוקער, מוטי רוטמן, מנדי ג'רופי, יוסף חיים שוואקי, קובי מירסקי, יהודה שוקרון, אייל טוויטו ועוד.

    בין שלל האורחים והרבנים החשובים שהגיעו לברך היה ראש עירית בית שמש שעלה לברך את בני הזוג ואיך לא? גם לשיר את השיר האוהב עליו "ידעתי". בראיון מיוחד ומרגש למנחם טוקר, סיפר החתן  כשהוא ראה את הכלה רוקדת בחתונה הוא לא האמין למראה עיניו וכל התקופה הזו הוא לא האמין שהיא בכלל תוכל לצעוד על שני רגליה ומי בכלל חשב על לרקוד והכל בזכות התפילות והקבלות של עם ישראל.

    האזינו לחתן:



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מרגש ביותר ורואים איך כל ישראל ערבים זה לזה

      1. היי, ירחמיאל,
        לא ידעתי שאתה משתמש כאן באתר….

    2. 5

      רק בריאות ואושר

    3. 4

      מזל טוב, רק בשמחות!!
      היה מרגש מאוד!!!!!!!