חזן: "מספיק למלא את כותרות העיתונים בסיסמאות"

עמית דניאל 2 Comment on חזן: "מספיק למלא את כותרות העיתונים בסיסמאות"

ח"כ אורן חזן על המצית אתה עלה לנאום אתמול בכנסת, אלאור עזריה ועל אירוע ההסברה שהוא מתעתד לערוך

ח"כ אורן חזן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול עמד ח"כ אורן חזן על דוכן הנואמים בכנסת כשבידו מצית והתבטא בהקשר לגל השריפות שאירע בשבוע שעבר. מנחם טוקר ב"זמן אוויר" חייג בשידור חי לחזן בכדי להבין את כוונתו.

"אני לא רוצה להגיד שצריך לחזור לימי הביניים לעשות עין תחת עין" אומר חזן "אני חושב שאם אדם, ואגב המרצחים האלו לא בני האדם כי מה שמפריד בין בני האדם לחיות זה בינה ואין להם, אם אדם מעז בחוצפתו להצית יער או שדה או חורשה תוך שהוא יודע שהוא יכול לשרוף יהודים וגם את רכושו אז אולי יש עוד דרך להרוס בית" חזן מסביר את דבריו "שלא ישתמע שאני אומר חס ושלום, לפגוע במישהו. אנחנו במדינת חוק ולמדינה יש מערכות שיודעות לטפל".

"צריך להגיד" אומר חזן "שאפו ללוחמי ולוחמות האש, לשר גלעד ארדן ולראש הממשלה על וכמובן לאזרחים האמיצים". בנוגע לטיפול בטרור אומר חזן "מספיק למלא את כותרות העיתונים בסיסמאות. מצית הוא מחבל לכל דבר ועניין ולדעתי כל מחבל צריך לסיים אירוע עם כדור בראש. זה המקום לברך את אלאור עזריה שיהיה לו הצלחה במשפט. ליבי עם משפחתו. הציבור לא יכול לשמוע שאנחנו אומרים 'למגר את הטרור' ואחרי יומיים חושבים ששכחו את זה".

לסיום, חזן סיפר לטוקר שהוא מתעתד לקיים אירוע הסברה מצדו בתל אביב "בנר חמישי אני עושה הדלקת נר בתל אביב. אתה מוזמן" טוקר מצדו שר עם חזן בשידור 'באנו חושך לגרש'.

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אורן התינוק שעושה בושות לליכוד

  2. 1

    חזן אלוף הסיסמאות