"היה מי שאמר שלא נראה שהיא תצא משם, הזמנו אותם לחתונה"

    בנוגע לשמועות על כניסה מוגבלת בכרטיסים לחתונה אומר האב "זה לא נכון אבל אנחנו נשמח שמי מהקהל הרחב שרוצה להגיע ולאחל מזל טוב, יגיע מהשעה 22:00 עד 24:00"
    עמית דניאל 5 Comment on "היה מי שאמר שלא נראה שהיא תצא משם, הזמנו אותם לחתונה"

    אביה של הכלה שרה שפרלינג, אברהם יצחק שפרלינג, בשיחה מרגשת עם הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך" על הניסים, האמונה וההזמנות לחתונה • "היא צעדה על רגליה יחד אתנו להזמין אותם לחתונה"

    בנוגע לשמועות על כניסה מוגבלת בכרטיסים לחתונה אומר האב "זה לא נכון אבל אנחנו נשמח שמי מהקהל הרחב שרוצה להגיע ולאחל מזל טוב, יגיע מהשעה 22:00 עד 24:00"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן מה, עם ישראל כולו עצר את נשימתו כשהכלה, שרה שפרלינג, נפצעה קשה בתאונה שארעה בקו 402. הערב, אי"ה, תקיים חתונתה ועם ישראל שנשא תפילה לזכותה, מתרגש. אביה, אברהם יצחק שפרלינג, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו על ההתרגשות הגדולה ועל הניסים שחוו.

    "ב"ה שרה הולכת כיום ללא צליעה כלל והיד החלה לתפקד לתדהמת הרופאים שאמרו שיקח מינימום שנה עד שהיד תתחיל לתפקד. זה מדהים לראות את יד ד'. לפני כמה ימים הלכנו להזמין את רופאי וצוות מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים "אסף הרופא". אני זוכר שהיה מי שאמר שם שלא נראה שהיא תצא משם וב"ה היא צעדה על רגליה יחד אתנו להזמין אותם לחתונה".

    בנוגע לשמועות על כניסה מוגבלת בכרטיסים לחתונה אומר האב "זה לא נכון אבל אנחנו נשמח שמי מהקהל הרחב שרוצה להגיע ולאחל מזל טוב, יגיע מהשעה 22:00 עד 24:00".

    האזינו לשיחה המרגשת:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      ברוך השם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      כל מילה מיותרת….

    2. 3

      זה לא הערב!
      תתקנו את זה!
      זה ביום רבעי הבא – כ"ט חשון

    3. 2

      ניסים שהבחורה יצאה בשלום מהאירוע הקשה!!!! שיהיה בנין עד

    4. 1

      מרגש אני עם צמרמורות מזל טוב!