המים משפיעים על התכונות שלכם • איזה מזל

בת שבע דרגן 1 Comment on המים משפיעים על התכונות שלכם • איזה מזל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע התחלנו להתפלל על הגשם.

החורף גורם לרובנו להתכנס פנימה. לחפש את החום שבין ארבע קירות הבית וגם את החום שמגיע מהימצאות ליד אנשים שאנחנו אוהבים  –  בני זוג ומשפחה,ישנם לא מעטים שמתמודדים בחודשי החורף עם עולם רגשות לא פשוט, דיכאון,בדידות,מועקה, שעות החושך הרבות והשהות בתוך הבית לא מקלה על הלב שלנו.

העולם בנוי מארבעה יסודות, שקיימים גם בעולם האסטרולוגי – אש, מים, אוויר ואדמה. אז באווירה חורפית רטובה אין יותר מתאים ונכון מלדבר על יסוד המים והמזלות המשויכים אליו,המזלות המשתייכים ליסוד המים הם – סרטן, עקרב ודגים,האופן הנכון ביותר להבין את מזלות המים, הוא לעצום את העיניים ולראות – מים,עמוקים, סוערים, מרגיעים, מחליפים מצבים במהירות – סערה, רגיעה, גלים קטנים ועליזים מול גלים גבוהים ומאיימים,המים יכולים להשרות עלינו ביטחון, כמו שלעיתים, בעיקר בשעות החושך, הם מאיימים, קודרים ומעיקים,מזלות המים מדברים בעיקר על רגש, על שייכות, על חיבור לשורשים, הם לעיתים חיים את העבר הרבה יותר מאשר את ההווה. הם נושאים זיכרונות ילדות כנוסטלגיה נעימה ולעיתים גוררים זיכרונות קשים בלי יכולת לשחרר ולהשתחרר.

לכל אחד מאיתנו יש את 4 היסודות במפה ההבדל נמצא במינון ובשילובים,תאריך הלידה ושעת הלידה יספרו מי מהכוכבים נמצא אצלכם ביסוד המים וכמה השפעה יש לו על האישיות שלכם.

הראשון מבין מזלות המים והראשוני והפחות מתוחכם מכולם הוא – הסרטן.

מזל סרטן מייצג לנו במפה את הנשיות, האימהות אבל גם את שנות הילדות המוקדמות שלנו,בני מזל סרטן (ומי שכבר עוקב אחרי המאמרים שלי, יודע שאלה שיש להם אופק סרטן, או ירח בסרטן יזדהו לפעמים אפילו יותר עם הדברים) הם אנשים של רגש, אבל כמו שסרטן הוא הראשון מבין מזלות המים כך גם הרגש של הסרטנים הוא ראשוני – לא מדובר על עומקים גדולים – זה רגש שנמצא למעלה וחשוף לחלוטין – הם בוכים, צוחקים, מתרגשים, מתגעגעים – והכל בטבעיות, בלי עניינים ובעיקר – בחוסר יציבות אופייני – רגע צוחקים, רגע בוכים, פתאום אוהבים ופתאום ממש ממש לא (בכוונה לא התייחסתי למושג שנאה, כי זה לא ממש רגש שהם מכירים..).

מאחר ומזל סרטן מייצג את הילדות שלנו, בני מזל סרטן לא ממש מתבגרים, הם נשארים הילד הקטן, שלא יודע יותר מידי להסתיר את מה שהוא מרגיש, דופק עם הרגליים וחושב שהכול מגיע לו,הסרטנים משפחתיים מאד, כשאחד החלקים של ההווי המשפחתי שמאד אהובים עליהם הוא – האוכל. הוא אוהבים לאכול ולפעמים אפילו יותר אוהבים להאכיל את כולם,הם חמים, מחבקים, אוהבים להרגיש שייכים ולכן המשפחה אצלם היא ערך עליון ביותר,הבית שלהם תמיד פתוח, חם ומזמין. הם גם מאד אוהבים לעזור,מאד.מאד,מאד,כל כך מאד שלפעמים הם כבר הופכים נודניקים ומעיקים,הם לא תמיד יודעים איפה לשים את הגבול בין להציע עזרה לבין לנדנד ולהציק,יש להם זיכרון מצוין, זו גם הסיבה שהם אף פעם לא ישכחו שעשיתם להם משהו,מחוברים מאד לנוסטלגיה והטעם שלהם? אמממ לא משו,מבחינת מקצועות הם טובים עם ילדים, אוכל, אירוח וצילום.

השני מבין מזלות המים – העקרב.
הרבה כתרים, לא ממש מחמיאים נקשרו לראשם של העקרבים וחלק גדול מהם – שלא בצדק נכון, אצלם הכל עד הסוף. במיוחד בתחום הרגש – יודעים לספר עליהם שהם יודעים לשנוא, לקנא ולנקום, אבל טעמתם פעם אהבה של עקרב? איזה עומק, איזו מסירות – אין דברים כאלה!,הרגש אצל העקרבים הוא עמוק ביותר. כל כך עמוק, שעל פי רוב לא תראו ממנו שום דבר כלפי חוץ. הם לא יחשפו בפניכם את מה שהם מרגישים, אלא אם כן רכשתם את אמונם. הפחד הגדול שלהם, שתגלו כמה הם מרגישים בפנים ואז הם חשופים לפגיעה ולכאב.

העקרבים מנהלים חשבונות, לא פלא שחלק מהם בוחרים בתחום המספרים כמקצוע. הכול נרשם ונאגר אצלם ונשלף ביום הדין,הם לעולם לא יישארו חייבים לאף אחד, גם כי זה נותן למי שהם חייבים לו, סוג של שליטה עליהם. הם תמיד יעדיפו להיות הצד הנותן, כי אז, מה לעשות, השליטה (לפחות מבחינתם) בצד שלהם,אפרופו שליטה – הם חולי שליטה. על אנשים, על חפצים, על מצבים,המוות מלווה אותם מיום היוולדם. זו הסיבה, דרך אגב, שהם מעדיפים לעיתים שלא להיקשר לשום דבר ולאף אחד, כי הרי "במילא בסוף כולם מתים".. אז בשביל מה זה טוב??, הם ישרים מאד, נקיים מאד, יסודיים, ממוקדים, בעלי כוח רצון מופלא ומומחים בכל מה שהם עושים. הכל אצלם עד הסוף – המילה "פרווה" לא נמצאת במילון שלהם,מבחינת מקצועות – הנהלת חשבונות, אנשי צבא – בעיקר מודיעין ושב"כ ומקצועות שקשורים בנפש – פסיכולוגיה וטיפול.

האחרון מבין מזלות המים הוא מזל – דגים
הדגים הם העדינים והמעודנים ביותר מבין מזלות המים,דגים הוא המזל האחרון בגלגל המזלות, מאחר וכך הוא גם הגבוה ביותר מבין כולם. אבל כמו תמיד, מי שנמצא הכי גבוה, הוא גם זה עם הפוטנציאל הגדול ליפול הכי נמוך שאפשר,בני מזל דגים הם או קדושים או פושעים,הרגשות שלהם הם המעודנים ביותר, הם מכילים את כולם, רוצים לעזור לכולם, למרות שעל פי רוב הרצון הזה נשאר בגדר רצון ולא ממש עובר למעשה,יצירתיים, רוחניים, זורמים, כל כך זורמים ששום דבר אצלם לא ממש בשליטה, הם לעיתים קרובות מבולגנים, חיים בכאוס, משדרים סוג של בלבול וחוסר מיקוד, אבל היצירתיות שלהם היא לעיתים בגדר של פלא טבע, מוסיקליים מאד, רקדנים, בשלנים, ציירים,חוסר הגבולות שלהם הוא פלא טבע בפני עצמו. לעיתים זה מתבטא גם בצורה החיצונית שלהם, חלקם (בעיקר אלה שהאופק שלהם דגים) סובל מהשמנת יתר,מבחינת מקצועות – כמובן שתמצאו אותם בכל מה שקשור לאומנות, מכל סוג שהוא. גם ריפוי, בעיקר רוחני או לא קונבנציונאלי אופייני להם מאד.

רוצים לדעת כמה מים יש לכם במפה? מוזמנים לכתוב אליי, לצרף תאריך ושעת לידה (את שעת הלידה אפשר להשיג בשיחת טלפון למרשם האוכלוסין *3450 ) ואספר לכם אילו כוכבים נמצאים אצלכם ביסוד המים וכמה השפעה יש לו על האישיות שלכם. בת שבע דרגן אבחון אסטרולוגי ואימון ליצירת שינוי [email protected]



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני מזל סרטן ודווקא העניין של הרגש מאוד מאוד מוסתר במזל הזה-כפי שנוכחתי לראות עלי ועל עוד בני מזל סרטן (וע"פ מאמרים נוספים שקראתי בנושא)