בני התורה העובדים חגגו 'סיום' בסניף באר שבע

    שלמה בן יוסף 1 Comment on בני התורה העובדים חגגו 'סיום' בסניף באר שבע

    רשת הכוללים 'ליבנו בתורתו' היא מיזם ייחודי הפונה לקהל יעד של בני תורה נשואים שיצאו מד' אמות של תורה אל שוק העבודה ובכך נחלשו בלימוד תורה • בסניף באר שבע חגגו את סיום מסכת 'מכות'

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זו כבר מזמן לא תופעה חולפת אלא מציאות קיימת, מה שהתחיל בקול רעש גדול בכל כלי המדיה על מיזם חדש, מוכיח שאפשר אחרת.

    רשת הכוללים 'ליבנו בתורתו' היא מיזם ייחודי הפונה לקהל יעד של בני תורה (בני ישיבות / כוללים לשעבר) נשואים שיצאו מד' אמות של תורה אל שוק העבודה ובכך לצערנו חדלו מללמוד תורה.

    לכן רשת הכוללים שנפתחה נתנה מענה לכל אותם בני תורה ע"י לימוד קבוע מידי ערב לשעה אחת בלבד וכעת חולשת על הערים אשדוד, אשקלון, אופקים, ראשון לציון, מגדל העמק, באר שבע. ובימים הקרובים גם בנתניה.

    את ההישגים המרשימים ניתן לראות כבר עכשיו כאשר בסניף באר שבע חגגו את סיום מסכת 'מכות' שנלמדה בחודש האחרון ע"י כעשרים אברכים עם ראש הכולל הרב אהרון רקוב.

    סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם היו גם המרא דאתרא הרה"ג יוסף חיים בצרי בנו וממשיך דרכו של אביו הרב בנימין בצרי זצוק"ל, כשלצידו הרב שמעון ביטון יו"ר ארגון לב לאחים בבאר שבע. בנוסף גם יוזם הרעיון והאחראי על הרשת יוסי לחיאני הגיע כדי לשמוח יחד איתם.

    מאיר לסרי ואלירן סבן המארגנים ציינו בסיפוק את הערב המוצלח וכבר באותם רגעים החלו ללמוד מסכת חדשה על מנת לא לעצור את ההצלחה.



    1 תגובות

    מיין תגובות