פרויקט חג • מנחם טוקר עם 7 רגעים מיוחדים מאחורי המיקרופון

    הגעתי לבית של ר' קלמן גולדשמיט בהר נוף יהודי מיוחד חולה סרטן , בבית היו כמעט 100 איש כולם מסביב יושבים ושרים שירי נשמה ואני משדר ומנסה להעביר את התחושות כשצמרמורת אוחזת בי ללא ספק זה היה רגע הירואי והשבת שלי היתה נראית אחרת
    אתי קצבורג 12 Comment on פרויקט חג • מנחם טוקר עם 7 רגעים מיוחדים מאחורי המיקרופון

    הקול הבא או הקול של מרדכי בן דוד? • הופעה מתוך רכב והתכתבות בווטסאפ עם ענק הזמר • שיעור מוסר בערב שבת ושיעור מידות במוצאי שבת • ויש גם את הרגע המביך ביותר • מנחם טוקר חושף הכל

    מנחם טוקר
    הגעתי לבית של ר' קלמן גולדשמיט בהר נוף יהודי מיוחד חולה סרטן , בבית היו כמעט 100 איש כולם מסביב יושבים ושרים שירי נשמה ואני משדר ומנסה להעביר את התחושות כשצמרמורת אוחזת בי ללא ספק זה היה רגע הירואי והשבת שלי היתה נראית אחרת
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כנהוג במועדי ישראל, זה הזמן לפרויקטים מיוחדים ולא שגרתיים. כזה הוא הפרוייקט שלנו לחג הסוכות תשע"ז. פנינו למספר דמויות ידועות, אישים שפועלים כל השנה בעיסוקים שמחברים אותם לציבור, וביקשנו שיזקקו לנו 7 רגעים מיוחדים, כאלו שמלווים אותם במשך שנות עבודתם. רגע מיוחד, רגע מרגש, מביך, מפתיע ועוד רגעים שבעצם יספרו לנו את הסיפור שלהם מזווית שונה ומרתקת.

    והפעם, 7 הרגעים המיוחדים (ועוד אחד בונוס…) של האיש והמיקרופון, מנחם טוקר. מגיש תוכניות הדגל ב'קול חי': מוצ"ש חי, זמן אוויר ואורח לשבת. 

    הרגע המרגש – מי זה בא מרדכי בן דוד הבא

    בניני האומה – גמר הקול הבא למעלה ממיליון צפיות תוכנית שעשתה הדים רבים במגזר החרדי ואני הייתי המנחה שלה. בפן האישי זה ריגש אותי במיוחד, כי זה היה מעין סגירת מעגל, בפעם הראשונה ששמעתי את מוטי רוטמן הצטמררתי, קולו זהה כמעט אחד לאחד למרדכי בן דוד שאני חברו הטוב שנים רבות ועוד יותר מכך – מ.ב.ד היה שר למוטי כשהיה חולה ונרפא ב"ה ועכשיו הוא עומד על במה ושר את שיריו בדמיון מדהים.

    הרגע המיוחד – איך פתאום הגיע הרכב?

    צוות התוכנית גיבש מיזם מיוחד, כמו תמיד. והפעם התמקדו בנושא החסד. משימות ואתגרים למתמודדים. על הפרק – לגייס מתנה שווה במיוחד למקום הראשון. החלטתי שאני לא מוותר ואני רוצה לארגן לזוכה רכב מתנה. לפנק עד הסוף. הרמתי טלפון ליעקב הלפרין ידידי, הבעלים של אופטיקה הלפרין, שנרתם מייד והחליט לתת רכב למבצע וברגע האמת במעמד הגמר, זכה מישהו בלי רשיון נהיגה. זה היה מצחיק , נחמד וכיף.

    הרגע המפתיע – תוכנית שנולדה בעקבות שיחה עם המנכ"ל

    זה התחיל בשיחה עם מנכ"ל הרדיו אבי רוזן, שאמר שצריך לראות מה עושים, לאור העובדה שהשיעור של מרן הראשל"צ רבי יצחק יוסף, מתאחר בשעון הקיץ במוצ"ש. לי לא היה ספק אפילו לרגע קטן. שיעור תורה לפני הכל… גם אם זה אומר שהתוכנית שלי שמשודרת כבר 20 שנה, תיצטרך להידחות לשעה מאוחרת יותר. ובעקבות הויתור הזה לכבודה של תורה, באותה שיחה, הקב"ה זרק לי רעיון ל"פיצוי למאזינים" שמפסידים שעה במוצ"ש… ללכת בכל ערב שבת לבית של רב, או איש ציבור, חסד ואחרים, יחד עם זמרים ולהביא בכל פעם את אווירת השבת בסגנון של בעל הבית ואורחיו – למאזינים. כמות הפידבקים שקבלתי ומקבל על התוכנית, היא מדהימה ומפתיעה.

    וכאן אנחנו מגיעים לרגע של אירוח – שיעור במוסר ערב שבת. הגעתי לבית של ר' קלמן גולדשמיט בהר נוף, יהודי מיוחד חולה סרטן, בבית היו כמעט 100 איש כולם מסביב יושבים ושרים שירי נשמה ואני משדר ומנסה להעביר את התחושות כשצמרמורת אוחזת בי. ללא ספק זה היה רגע הירואי והשבת שלי הייתה נראית אחרת.

    רגע שיא – ועם מי התכתבתי בווצאפ בשידור

    אברהם פריד התקשר אליי וסיפר שהוא מוציא סינגל חדש והוא רוצה שאשמיע אותו בהשמעת בכורה אצלי בתוכנית. בשידור החלטתי לעשות אתו ראיון ראשוני וייחודי מסוגו, באמצעות הודעות קוליות בווצאפ, כדי שהמאזינים יוכלו לחוות גם כן איך נולד השיר, מי המלחין ועוד. מיותר לציין שהשיר הוא 'ריבון העולמים' שקטף את תואר שיר השנה בלי למצמץ.

    רגע מיוחד – ואיזה חולצה הדביקו לי בשידור?

    במשך שנים אני רגיל לשדר בבין הזמנים מחו"ל. השנה נשארתי בארץ ושידרתי ממגוון מקומות מרתקים, אבל בלי ספק המיוחד מכולם היה שידור מהקמפ של 'עלי שיח' כשסביבי 200 ילדים מיוחדים ומקסימים, שמו לי חולצה והכניסו אותי לאווירה המיוחדת ואני מנסה להעביר שידור בלי שכולם ישימו לב שאני דומע…

    רגע של כיף ואווירה – או אולי אוויר?

    אוטוטקר – עשינו כמה שידורים מתוך רכב. חידוש רדיופוני שהפך ללהיט. הרגע המיוחד ביותר היה כשאהרון רזאל נסע איתנו ונתן הופעה של ממש בתוך הרכב. בעצם כאן פתחנו פתח לתופעה טרנדית חובקת עולם שידור או ראיון בתוך רכב נוסע, נוסעי כביש ירושלים תל אביב חזו באולפן נוסע, לא רע אה?

    נכון שסיכמנו 7 אבל יש גם 8 שזה הרגע המביך ביותר
    איחרתי לשידור והתחלתי את הפתיח של השידור מתוך הרכב. תודות לטכנאי המוכשר מנדי אור לא שמעו את הרעש הנלווה, אבל אין ספק שזה היה מביך.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      פעם חברשלי שהוא שכן של טוקר הוא אמר לי שיש לו ציוד של שידור כמין משהוא כזה שהם הוא מאחר אז הוא מתחיל מיתתוך האוטו לשדר עכשיו אני מבין

    2. 10

      אין על טוקר תותח!!!!!!
      רק למה כל פעם שאני מתקשר לשידור לא עונים לי????
      רוצה גם לזכות במשהו…..

    3. 9

      מנחם טוקר אני מעריך אותך. בנימין

    4. 8

      מה יש להיתלהב בכלל…

      1. מה קרה אתה מקנא לא יפה כמה חסד הוא עושה

    5. 7

      למה לא מפרסמים שנולד לו בן במזל טוב??
      הייתי בזיץ של המנגנים מב"ד ושמואלי אונגר ומב"ד אמר שנולד לו בן
      מזל טוב

    6. 6

      למה לא עושים חגיגה ? קול חי שותקים כאילו … המון מזל לטוב רק נחת ושמחה אוהבים אותך טוקר