נתניהו: נשנה את החוק – לא יוכלו לבצע שירות לאומי ב"בצלם"

    "שורש הסכסוך הוא הטרור, האלימות וחוסר הנכונות הפלשתיני לקבל את קיומה של מדינת ישראל. מדינת ישראל מטפחת חיים באמצעות בנייה וההנהגה הפלשתינית ממשיכה לזרוע שנאה ומקדשת את המוות. שנאת ישראל מבית, כפי שמיטיב לעשות ארגון בצלם שמנותק מהציבור הישראלי, רק מעצימה את תעמולת השקרים הפלשתינית."
    איתי גדסי 5 Comment on נתניהו: נשנה את החוק – לא יוכלו לבצע שירות לאומי ב"בצלם"

    ראש הממשלה נתניהו שוחח עם יו"ר הקואליציה ביטן כדי לחוקק מיד עם פתיחת מושב החורף חוק שלא יהיה ניתן לבצע שירות לאומי בארגון "בצלם" זאת לאחר הופעת מנכ"ל הארגון בכנס באו"ם נגד ישראל

    צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
    "שורש הסכסוך הוא הטרור, האלימות וחוסר הנכונות הפלשתיני לקבל את קיומה של מדינת ישראל. מדינת ישראל מטפחת חיים באמצעות בנייה וההנהגה הפלשתינית ממשיכה לזרוע שנאה ומקדשת את המוות. שנאת ישראל מבית, כפי שמיטיב לעשות ארגון בצלם שמנותק מהציבור הישראלי, רק מעצימה את תעמולת השקרים הפלשתינית."
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הופעת מנכ"ל בצלם בדיון באו"ם נגד מדינת ישראל, הודיע ראש הממשלה נתניהו כי עם פתיחת מושב החורף יפעל לשנות את חוק השירות הלאומי כך שלא יהיה ניתן לבצע שירות לאומי, בשורות ארגון ׳בצלם׳.

    לצורך כך שוחח הערב רה״מ נתניהו בנושא עם יו״ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן.

    מלשכת ראש הממשלה נמסר כי רה״מ נתניהו פנה כבר בעבר בסוגיה ליועמ״ש שאמר כי צריך לשנות את החוק, וכך מתכוון רה"מ נתניהו לעשות.

    רה״מ בנימין נתניהו תקף את ארגוני השמאל שהשתתפו בדיון ואמר: בדיון שהתקיים אתמול במועצת הביטחון של האו"ם הצטרפו ארגוני 'בצלם' ו'ידידי שלום עכשיו בארה"ב' למקהלת ההכפשות נגד ישראל, ומחזרו את הטענה השקרית ש"הכיבוש וההתנחלויות" הם הסיבה לסכסוך.

    כפי שדיווחנו מוקדם יותר, חברות מועצת הביטחון של האו"ם התכנסו ביום שישי לישיבה מיוחדת, תחת הכותרת: "ההתנחלויות כמכשול לשלום ולפתרון שתי המדינות". הדיון –  שכונס על ידי מצרים , מלזיה, סנגל, וונצואלה – התקיים בפורמט של "אריה פורמולה" (לא פורמלי).

    בדיון השתתפו חברות המועצה וארגונים לא ממשלתיים שדיווחו על הבנייה בשכונות היהודיות של מזרח ירושלים, הכשרת ישובים קיימים ביו"ש ובמה שהמארגנים מכנים "הפקעת אדמות של פלסטינים". הארגונים "שלום עכשיו" ו"בצלם" הופיעו בפני חברי המועצה, האשימו את ישראל בכיבוש נגד הפלסטינים וקראו לפעולה של האו"ם ושל הקהילה הבינלאומית נגד מדינת ישראל.

    מנכ"ל בצלם, חגי אלדד, אמר בדיון: "בכל נשימה של הפלסטינים הם נושמים כיבוש. ישראל לא יכולה לקרוא לעצמה דמוקרטיה בזמן שהיא כובשת עם אחר", בנוסף האשים אלדד את חיילי צה"ל ביחסם לאוכלוסייה הפלסטינית וקרא למועצת הביטחון לפעול נגד המצב בישראל.

    סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אמרה כי: "הדיון במועצת הביטחון מצטרף לשורה של פעולות עקרות של הפלשתינים שלא ינצחו את המציאות והאמת ההיסטורית. ההתנחלות ביהודה ושומרון היא מעשה מוסרי וצודק, והוא חוקי גם על פי הדין הבינלאומי.

    "שורש הסכסוך הוא הטרור, האלימות וחוסר הנכונות הפלשתיני לקבל את קיומה של מדינת ישראל. מדינת ישראל מטפחת חיים באמצעות בנייה וההנהגה הפלשתינית ממשיכה לזרוע שנאה ומקדשת את המוות.  שנאת ישראל מבית, כפי שמיטיב לעשות ארגון בצלם שמנותק מהציבור הישראלי, רק מעצימה את תעמולת השקרים הפלשתינית."

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      לפי ההשקפה הכוחנית של נתניהו נטולת האמונה והדבקות בתורה, בצלם צודקים! למה זה לא כיבוש?
      הרי באמת כבשנו?
      התשובה היחידה והאמיתית אותה אפשר להשיב נמצאת ברש"י בפסוק הראשון בתורה, שם אומר רש"י בשם חז"ל(שכבר צפו את טענתם הנצחית של אומות העולם כבר לפני אלפי שנים) שלא היה צריך להתחיל את התורה אלא במצווה הראשונה (החדש הזה לכם) ומה טעם התחיל הכתוב בבריאת העולם? שאם יבואו אומות העולם ואמרו לישראל לסטים אתם שגזלתם את הארץ, ישיבו להם ישראל בראשית ברא ה' – "שהוא ברא את הארץ וברצונו נתנה להם וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו"
      אבל אי אפשר לעצור כאן!!! רש"י ממשיך באותו פסוק ומבאר שלא נברא העולם אלא בשביל התורה!
      ישראל ההוגים בתורה הם המגשימים את היעוד של הבריאה ולכן נתנה להם הארץ! בשביל לטעון את זה צריך להאמין בזה, ולהפסיק לבוז ללומדי התורה בהתנשאות

    2. 4

      בצלםם האלה משוגעים תסתכלו כמה שנים אחורה ותראו הה

    3. 3

      ל-1 אתה שקרן תתביש לך אתה שמאלני לך תעבוד בצלם שמאלני שכמותך מספיק באו"ם פרסמו נגדנו אתה גם רוצה כאן עדין לפי מה שאתה אומר צריך לעשות השתדלות סליחה אתה צודק שלא יהיה חיילים שיהרגו את כולם שכולם ישבו ויעסקו בתורה ופתאום יבוא ערבי רוצח את כולם שתבין לאיזה רמה הגעת! שמאלני שכמותך