מה מנע מהשייחים הערבים להעניק הכשר ל'קלי צום'?

    עמית דניאל 1 Comment on מה מנע מהשייחים הערבים להעניק הכשר ל'קלי צום'?

    חיוג בהפתעה למשווק כדורי ה'קלי צום' חשף כי ערבים רבים מזמינים את הכדורים הללו להקלה במהלך הרמאדן • טוקר התקשר לברר, בעברית • האזינו

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר מספר שנים שאנו שומעים, במיוחד לפני ימי צום, על כדורי "קלי צום" שלטענת אלו העומדים מאחוריו, הכדור הזה מקל על הצום. בתכנית "זמן אוויר" מצא לו לנכון מנחם טוקר לחייג ללא שום תיאום מוקדם לישי דריקס, מי שמשווק את הכדור הזה, מאחר והתברר לטוקר כי הדרישה לכדור הזה הגיע גם מהמגזר הערבי.

    "תראה מה זה הראש היהודי, החרדי" אומר דריקס לאחר שהבין שהוא בשידור חי "חרדי פיתח את זה. וכן לאט לאט אנחנו רואים שגם במגזר הערבי יש לזה ביקוש גדול ובע"ה אנחנו מתכוונים להקים מוקד בערבית עם טלפנים ערבים. עד היום היה לנו הזמנות ממדינות רבות ברחבי העולם, בארה"ב גם הקהילה המוסלמית הזמינה. בארץ מחברון ועד שכם מזמינים את הכדור הזה"

    נפגשתי עם כמה שייחים" מספר דריקס "והם רצו לתת לזה הכשר שלהם אבל התנאי שלהם היה שנשנה את שם המותג בערבית ל'רמאדן קל' ולא הסכמנו"

    בנוגע לטענות שהכדור הזה 'בלוף' ענה דריקס "זה לא בלוף. ישנם רוקחים ורופאים שבדקו את הכדור. בסופו של דבר הכדור נותן לך את הנוזלים במהלך הצום וזה מונע כאב ראש וסחרחורות."

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שישנו את השם רק לכדורים שישווקו לערבים