מנכ"ל משרד החוץ התפטר במפתיע מתפקידו

    שימש כיועצו המדיני של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושגריר ישראל באו"ם בין השנים 1999-1997
    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד החוץ התפטר במפתיע מתפקידו

    גולד נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לראש הממשלה • אודי סגל ב'ערוץ 2': הסיבה האמיתית להתפטרות דורי גולד – בגלל מערכת היחסים העכורה עם רה"מ ושר החוץ נתניהו • "אמשיך להעמיד את עצמי לרשותו לכל משימה שיטיל עלי בעתיד"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    שימש כיועצו המדיני של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושגריר ישראל באו"ם בין השנים 1999-1997
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד החוץ ד"ר דורי גולד ביקש מראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו לסיים את תפקידו, בשל סיבות אישיות.

    ד"ר גולד מכהן בתפקידו מאז יוני 2015.

    גולד מלווה את רה"מ נתניהו מזה 25 שנים, מאז ועידת מדריד. גולד נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לראש הממשלה, בנימין נתניהו ושימש כיועצו המדיני של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושגריר ישראל באו"ם בין השנים 1999-1997. גולד ניהל את המגעים לפיוס מול טורקיה, ואת הקשרים שנרקמו בתקופה האחרונה מול מדינות אפריקה ומדינות נוספות.

    כתב ערוץ 2 אודי סגל טוען כי הסיבה האמיתית להתפטרות דורי גולד – בגלל מערכת היחסים העכורה עם רה"מ ושר החוץ נתניהו.

    לדברי ד"ר דורי גולד: "אני מודה לראש הממשלה על האימון שנתן בי ואמשיך להעמיד את עצמי לרשותו לכל משימה שיטיל עלי בעתיד. תפקיד מנכ"ל משרד החוץ היווה פסגה אישית ומקצועית בשנים בהן שירתתי בחזית המדינית.

    אני אסיר תודה לעובדים המקצועיים והמסורים של משרד החוץ, אשר יחד עימם הובלנו את מאבקיה הדיפלומטיים של ישראל. בתקופת שירותי כמנכ"ל, זכינו לפריחה ביחסי החוץ וזאת בהובלת ראש הממשלה. אני חש גאווה על היותי שותף לכך. אני מאחל הצלחה רבה למחליפי בתפקיד".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את יובל רותם כממלא מקומו של מנכ"ל משרד החוץ, דורי גולד. יובל רותם משרת מזה 30 שנה במשרד החוץ, ומכהן כיום כראש המערך לדיפלומטיה ציבורית. בעבר כיהן רותם, בין היתר, כשגריר באוסטרליה, קונסול כללי בלוס אנג'לס וראש מטה שר החוץ.



    0 תגובות