"את ההודעה על הטיסה קיבלתי תוך כדי סעודה מפסקת"

אני טייס אזרחי אני עושה טיסות פרטיות וביצעתי הרבה פינויים אוויריים וכאן היה הרבה יותר קשה. כולם הכרנו את הסיפור עוד קודם להמראה. והמחשבות שעוברות בראש. לא היה קל לאף אחד מהצוות.
עמית דניאל No Comments on "את ההודעה על הטיסה קיבלתי תוך כדי סעודה מפסקת"

בערב יו"כ הוטסו בני משפחת גרינפלד שנפצעו בתאונה קשה בגיאורגיה • אימרי עוזר, הטייס וישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין סיפרו על המבצע המורכב ועל ההירתמות המרגשת של עם ישראל

תמונת אילוסטרציה צילום: יח''צ
אני טייס אזרחי אני עושה טיסות פרטיות וביצעתי הרבה פינויים אוויריים וכאן היה הרבה יותר קשה. כולם הכרנו את הסיפור עוד קודם להמראה. והמחשבות שעוברות בראש. לא היה קל לאף אחד מהצוות.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר התראיין אימרי עוזר. אימרי הוא הטייס שהטיס את המטוס שהביא את הפצועים מהתאונה הקשה בגיאורגיה בערב יום כיפור.

"אנחנו קיבלנו התראה קצת לפני כניסת יום כיפור, תוך כדי הסעודה המפסקת" מספר אימרי "ומאותו רגע השארתי את הטלפון זמין ושעה אחרי כניסת יום כיפור הודיעו שההמראה מאושרת לשעות הערב. המטוס הגיע מחברת חץ תעופה והבקשה הגיעה דרך "וייטל וואן" מניו יורק ועוד מכר שביקשו את הטיסה. היינו שני טייסים וזה המטוס היחיד שפעל ביום כיפור. קיבלנו נתיב אווירי מיוחד מאד עד לטורקיה ובתוך טורקיה גם הקצו לנו נתיב מיוחד מה שגרם לטיסה להתקצר. הטיסה הלוך לקחה כשעתיים וחמש דקות וחזור שעתיים ועשרה. אני טייס אזרחי אני עושה טיסות פרטיות וביצעתי הרבה פינויים אוויריים וכאן היה הרבה יותר קשה. כולם הכרנו את הסיפור עוד קודם להמראה. והמחשבות שעוברות בראש. לא היה קל לאף אחד מהצוות. זו הייתה טיסה שהייתה חייבת להיעשות. הרופא שהיה אתנו בטיסה נסע קודם כל לבצע ניתוח דחוף בטביליסי ורק לאחר הניתוח בני המשפחה הועלו למטוס וחזרנו."

אחד מהאנשים שעמדו מאחורי המבצע הזה מתחילתו היה ישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין שסיפר על השתלשלות המקרה "הכל החל בערב יום כיפור כששמענו על התאונה הקשה ולאט לאט מבינים שמדובר במבצע מורכב ומסובך ואז מספר חברים מבינים שחייבים להטיס אותם בדחיפות לארץ. ובמשך כל התהליך אינספור אנשים נרתמו וסייעו היה מאד מרגש לראות איך כל עם ישראל נרתם למבצע הזה. כוחות הביטחון, רשות שדות התעופה, מד"א, עזרה למרפא ועוד הרבה גופים ואנשים שסייעו בכל מה שרק היה אפשר."

על מצב האם אמר ישראל "מצבה קשה, היא עברה ניתוח במרכז הרפואי 'הדסה'. שמה לתפילה הוא 'נעה בת מרתה' בתושח"י."

האזינו:



0 תגובות