הייחול שלי: שתהיה לנו שנה של… חתימות טובות

    גיטי וייספלד No Comments on הייחול שלי: שתהיה לנו שנה של… חתימות טובות
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע פני החתימה ואני מוצאת את עצמי מתפללת לשנה של משא ומתן כשר, של מזגן שנקנה, ושאנא, אנא. לא נאלץ להתקשר לטכנאי שוב ושוב, שתצליח הרכישה ושלא נראה אף פעם את תעודת האחריות מבפנים.

    ועוד מתפללת על קופת החולים, בבקשה השם, מוכנה להפסיד את הידידות האמיצה שלי עם הפקידה החביבה שם, ואם נגזר עלי לראות את המרפאה, שלא נמתין בתור ונקבל החזרים והתחייבויות על כל ההפניות, ושהביטוח יכסה הכל.

    שמייבש הכביסה לא ישבות ובעיקר לא יום לפני ר"ח אב, ולא יום אחרי תשעה באב,

    שיהיו חתימות טובות.

    שלא יקרעו לנו הקרעפלאך ברידוד הדק דק שהילדים אוהבים רק ככה(ונכון, גם להרשים את השויגר, אל תלחיצו..)

    שנצליח להשכיר את יחידות הדיור שלנו, שאינן קיימות עדיין, אבל מי כמוך, ריבונו של עולם, מגשים חלומות?!

    אנא, שהחינוך העצמאי יממן את כל החוגים, ואם אפשר להבריק, גם שיתן החזרים על חוגים פרטיים, אני כבר אשיג התחיבויות.

    שלא נזדקק לשום טיפול רפואי, אבל אם נגזר חלילה וחס- שישלח לנו השם שליח טוב בעסקונה הרפואית, ועוד יותר בשר"פ ושההליך מול חברת הביטוח יעבור בקלות ושעוד יישאר לנו עודף, לפחות למוניות לאסותא וחזרה. והכי חשוב, שיתברר שהפוליסה שווה את החוברת הכרסתנית שהתקמטה בתיבת הדואר. למה לא עושים פוליסות דיגיטליות, למה? אין לי כבר מקום במגירת המסמכים…! ובכלל, אני שומרת על סביבה ירוקה…

    שלא יפול לנו שום קינוח, ולא תישרף לנו שום עוגה, מי מדבר כבר על עוגמות הנפש והמאמצים, אבל אתם יודעים כמה עולה ריץ? וגנאש? ונוגט? ולוטוסססס?

      שבאמת אצליח לרדת אחרי חנוכה את כל הסופגניות שהדבקתי לי בדבקות ובדביקיות לחגורות ההצלה במתנים, שחלי ממן או מיכל פטל יהיו שוות את זה..

    שננקה לפסח במינימום הוצאות של עוזרות ובחורי ישיבה שרק נתעצבן עליהם ועל הכסף שהוצאנו, ונמצא את עצמנו מנקות אחריהם-"עוברות" על המסילות באובססיביות פולניה…

    שנחיה באמונה אמיתית של 'הוצאות שבת וחג חוזרות', ולא נשתמש בתקציב הזה בשביל קורנפלקס.

    שלא נתקע עם סלמנולה בקורנפלקס בדיוק כשיש לי כמה אריזות בבית ממכונה A  בחודש ה6/2016

    שתהיינה חתימות טובות, שידוכים טובים בקלות ושלא יגיעו פתאום כמה שדכנים שיטענו לכתר, סליחה, התבלבלתי לכסף… ואני אנה באה. לא אמרו לי שצריך משכנתא גם על תשלום לשדכן.

    שכל הקשתות של הבנות שלי יחזיקו מעמד ולא תשברנה / תעלמנה מיד, במיוחד לא אלו היקרות, ולא אלו שהשקענו בהן כל כך הרבה חיפושים להתאמה, והכי במיוחד, לא לפני השבת שבע ברכות של אחותי, אנא…

    שכל הלקוחות שלי הן, או הארגוניים והן אלו העסקיים ישגשגו מעלה בהתנהלות נכונה, בהרמוניה, בתפוקה ובמגמה חיובית עם הרבה רווח נקי!

    שתהיה לנו הרבה פרנסה ומעט עבודה!!

    גיטי ויספלד היא יועצת ארגונית ועסקית

     



    0 תגובות