קבלו את המלונות היקרים ביותר שהישראלים חיפשו בחגים

    שלמה בן יוסף No Comments on קבלו את המלונות היקרים ביותר שהישראלים חיפשו בחגים
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איך נראית חופשת החגים אצל ישראלים שרוצים לנפוש במלונות של אלפי שקלים ללילה? אתר חיפוש המלונות הוטלס קומביינד מציג את המלונות היקרים ביותר שישראלים חיפשו לחופשה בחגים.

    לדברי איל סגל מנכ"ל הוטלס קומביינד: "הכניסה למרבית המלונות הייתה ממוקדת ולא על ידי שוטטות באתר, מה שמסמן שהנופשים ידעו מה הם מחפשים בשונה ממרבית הגולשים שעוברים על היצע המלונות. מדובר בקהל שבדרך שומע המלצות על מלונות מפה לאוזן בברנז'ה של אנשים אמידים היודעים לבקש ולשלם על נופש מותאם לרמת חיים גבוהה אליה הם רגילים".

    מחירים אלו רחוקים מלהיות מחירי המלונות המקובלים על מרבית הישראלים. בסקר שערך האתר שוקללו עשרות אלפי חיפושים של חופשות אישיות, זוגיות ומשפחתיות בחודשי הקיץ ולקראת החגים מהם עלה שהמחיר הממוצע שישראלי מוכן לשלם על מלון הוא 380 שקל ללילה.

    המלונות היקרים ביותר לתקופת החגים הם:

    סינגפור Resorts World Sentosa Beach Villas 3,500 שקל ללילה, המלון הוקם באי מלאכותי רווי אטרקציות תיירותיות ומציע לכל אורח משרת אישי, לצד המלון פועל רכבל המשנע את האורחים בין אזורי האי. המלון מציע יחידות נופש שמחברת בניהם בריכת ענק כך שאורחים מכל יחידה יכולים לטבול באזור אישי.

    Resorts World Sentosa Beach Villas

    הונג קונג The Peninsula  5,660 שקל ללילה, בגג המלון פועל מנחת מסוקים המציע לאורחים שרות של איסוף במסוק ישירות משדה התעופה. בחדרים משולבת טכנולוגיית "בית חכם" ותפעולם נעשה דרך אייפדים, הם משקיפים על הנוף האייקוני של פסגת ויקטוריה ותעלת המים המאפיינים את הונג קונג, האבזור כולל טלסקופ לאורחים סקרנים שרוצים לחקור את העיר טוב יותר מהמיקום יוצא הדופן.

    The Peninsula Hong Kong

    טוקיו Four Seasons at Marunouchi 4,770 שקל ללילה, החדרים מספקים מרחב של דירה מערבית מרווחת שיוצא דופן בהשוואה לחדרים הקטנים שמאפיינים את תחום המלונאות בטוקיו. לרשות האורחים עומדים אופניים להשאלה ללא תשלום כדי שיוכלו לחוות את המקום, בחדר ממתינה אמבטיית מינרלים ומערכת הבידור מצוידת בסרטים לפי דרישת האורחים.

    ?????????????????????????????????????????????????????????

    ניו יורק Mandarin Oriental 6,000 שקל ללילה, המלון ממוקם במנהטן בצמוד לסנטרל פארק ומאפשר להנות מהנוף תוך כדי טבילה באמבט. מסעדת המלון מתמחה במאכלים בסגנון אסיאתי ופיוז'ן.

    Mandarin Oriental New York

    מלון נוסף בניו יורק שעניין ישראלים ולא הוזמן אך בכל זאת שולב בסקירה בגלל מחירו של 49,800 אלף שקל ללילה הוא The Merk. המלון מציע ארוח בדירות פאר ולפי אתר האינטרנט צוות העובדים ידידותי. אך בהצצה מעמיקה אפשר לראות שמפרט החדרים כולל פסנתר כנף למקרה שהאורחים ירצו לקרוא לנגן שינעים את האווירה עם מוסיקה חיה ופרטי העיצוב בחדרים נאספו במשך 17 שנים.

    The Merk



    0 תגובות