מה קורה בצפון? • הסורים מציגים: כך הברחנו מטוסים ישראלים

    צה"ל המשיך לחזק את כוח ההרתעה כשתקף עמדות תותחים סוריות, ואילו הסורים יצאו גיבורים כשירו ממקלע לעבר המטוסים שתקפו
    שלמה ריזל 7 Comment on מה קורה בצפון? • הסורים מציגים: כך הברחנו מטוסים ישראלים

    צה"ל תקף בלילה עמדות תותחים סוריים באיזור קוניטרה בתגובה לזליגות, ואילו הסורים שהיו חייבים להראות שהם ממשיכים להלחם בצה"ל, שלחו את מפקד גדוד הגולן הסורי שיצהיר כי "כלי טיס בלתי מאויש של צה"ל זוהה על ידי מערכות הנ"מ ובוצע עליו ירי מתותח"

    צה"ל המשיך לחזק את כוח ההרתעה כשתקף עמדות תותחים סוריות, ואילו הסורים יצאו גיבורים כשירו ממקלע לעבר המטוסים שתקפו
    3:06
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר תקף בחריפות: "הסטרא אחרא מנסה לחבל בהילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהרגע הראשון שבו נודע אתמול על הזליגות מהלחימה בסוריה במהלכן נפלו כמה פצמ"רים בגולן, היה ברור שצה"ל יגיב והמתח עלה. הדיווחים על ירי טילי הקרקע-אוויר שירו הסורים לילה לפני כן כנגד מטוסי חיל האוויר, הבהירו שהתקרית הבאה יכולה להיות זו שיצית את חבית הנפץ שעליה יושב האזור, אבל בסוף התברר שהשכל הישר ניצח.

    אז מה היה לנו?

    צה"ל תקף בלילה עמדות תותחים סוריים באיזור קוניטרה בתגובה לזליגות, ואילו הסורים שהיו חייבים להראות שהם ממשיכים להלחם בצה"ל, שלחו את מפקד גדוד הגולן הסורי שיצהיר באוזני התקשורת הממלכתית כי "כלי טיס בלתי מאויש של צה"ל שלא היה חמוש חדר למרחב האווירי הסורי, זוהה על ידי מערכות הנ"מ ובוצע עליו ירי מתותח 23 מ"מ שלא הצליח להפיל אותו. אין אמת בהצהרות הציוניות על פגיעה בבסיס צבאי בקוניטרה".

    המזרח התיכון ממשיך לספק את הסיפורים המוזרים ביותר וכך כל הצדדים יצאו מרוצים בסופו של דבר: צה"ל המשיך לחזק את כוח ההרתעה כשתקף עמדות תותחים סוריות, ואילו הסורים יצאו גיבורים כשירו ממקלע לעבר המטוסים שתקפו. למרות שברור שהסורים לא פגעו במטוסים ושהם לא חזרו לישראל מבלי שתקפו בפועל, לאסד יש קלף מנצח ביד והוא יכול להמשיך לספר לעם הסורי שמכאן ואילך שוב תקיפה ישראלית לא תעבור ללא תגובה סורית נחרצת. גם אם מדובר בדימיון ערבי פרוע, העם הסורי קונה את הלוקשים ואסד מרוויח משני הכיוונים – מצד אחד הוא לא פועל נגד צה"ל בצורה שתסכן את משטרו, ומאידך הוא יודע לסחוט נקודות רגישות שיביאו לו את אהדת ההמונים.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      בדיחה שחורה הסרטון הזה
      הכל שחור שחור שחור

    2. 5

      לפעמים צריך רק לשמוע ולא לראות

    3. 4

      כאילו שהבנת משהו

    4. 3

      מי מסביר, מה זה?
      מי צילם, מי נגד מי?