סקרים • 'הליכוד' בצניחה, אך קרנו של נתניהו בצמיחה

שר הבריאות יעקב ליצמן זוכה ל- 1.9% ושר הפנים אריה דרעי עם 1.1% בלבד
ישראל פריי 1 Comment on סקרים • 'הליכוד' בצניחה, אך קרנו של נתניהו בצמיחה

למרות הנסיקה המטאורית של 'יש עתיד', בסקר שבוחן מידת התאמה לראשות ממשלה, ממשיך נתניהו להוביל • לפיד משפר עמדות, לבני עוקפת את הרצוג, ברק גם נכנס לתמונה, ודרעי שוב בתחתית

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו צילום: תומר נוברג, פלאש 90
שר הבריאות יעקב ליצמן זוכה ל- 1.9% ושר הפנים אריה דרעי עם 1.1% בלבד
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי סקרי המנדטים האחרונים, המעידים על פוטנציאל לתפנית דרמטית במפת המפלגות בישראל, ולהכתרת 'יש עתיד' כמפלגה הגדולה בישראל, מגיע סקר ערוץ 20 של גיאוקרטוגפיה ובכוחו להחזיר את הצבע לפחות ללחייו של יו"ר 'הליכוד', הלא הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הנסקרים נשאו אודות מידת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, ואל המקום הראשון הגיע ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו, עם 24.4%. אחריו יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד עם 14.7%. לדעת 14.3% מהנשאלים, אף אחד מהמועמדים לא נמצא מתאים לתפקיד.

בהמשך רשימת המתאימים: שר הביטחון אביגדור ליברמן עם 5.8% ושר החינוך נפתלי בנט רק במקום הרביעי עם 5.6%. 4.9% מהנשאלים השיבו כי ציפי לבני היא המתאימה ביותר לתפקיד ראש הממשלה, 4.1% מהנשאלים השיבו כי שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון הוא המתאים ביותר, 3.2% בלבד בחרו ביצחק בוז'י הרצוג, ו-2.3% בחרו בראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

בשר לביטחון פנים גלעד ארדן בחרו 2% מהמשיבים, ו- 1.8% מהמשיבים חושבים ששר האוצר משה כחלון מתאים לתפקיד ראש הממשלה, ו-0.8 מעדיפים דווקא את שר הבינוי והשיכון יואב גלנט.

ולמקרה שהתחרות על ראשות הממשלה תיערך במגרש החרדי, ידו של ליצמן על העליונה: שר הבריאות יעקב ליצמן זוכה ל- 1.9% ושר הפנים אריה דרעי עם 1.1% בלבד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כולם צריכים להרגיש שמישהו שיודע איך מנהלים מדינה יושב על כיסא המלכות, אין מישהו שחושב ברצינות שלפיד ידע כיצד להתמודד עם הטרור כל שכן עם שלא עם מלחמות, בכלכלה אינו מבין דבר, גם אם הוא טוב ביחסי ציבור ישראלים אינו מבין דבר וחצי דבר ביחסי חוץ,
    כרגע לצערנו או לשמחתנו אין תחליף לביבי דור הגנרלים נגנז עם פטרתו של אריק שרון ולנו נותר לצפות למשיח צדקנו שבמהרה יבוא ויגאלנו.