ארה"ב גועשת: קלינטון פונתה באופן מחשיד מטקס זיכרון

יצוין כי המועמד הרפובליקני-הפרובוקטיבי דונאלד טראמפ מרבה לעשות שימוש במצבה הבריאותי של הגברת קלינטון, ומנסה להוכיח כי היא אינה כשירה בריאותית לעמוד בנשיאות המעצמה הגדולה בעולם
שלמה ריזל 4 Comment on ארה"ב גועשת: קלינטון פונתה באופן מחשיד מטקס זיכרון

המועמדת הדמוקרטית תועדה עוזבת את הטקס לזכר פיגועי התאומים בניו יורק, כשהיא מדדה ונתמכת באנשי הביטחון • כעבור זמן יצאה מבית בתה המתגוררת בסמוך ושידרה 'עסקים כרגיל', אך התקשורת כבר 'חוגגת', והיריבים הפוליטיים עטים על הסיפור

יצוין כי המועמד הרפובליקני-הפרובוקטיבי דונאלד טראמפ מרבה לעשות שימוש במצבה הבריאותי של הגברת קלינטון, ומנסה להוכיח כי היא אינה כשירה בריאותית לעמוד בנשיאות המעצמה הגדולה בעולם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיווח בארה"ב: המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילארי קלינטון התעלפה במהלך טקס לזכר פיגועי התאומים בניו יורק. בסרטונים שהופצו ברשתות, נצפית קלינטון מדדה בקושי לרכב, ונתמכת באנשי ביטחון.

לאחר מספר שעות בהם געשו כלי התקשורת האמריקניים, הודיעו רשמית מטעם מטה קלינטון כי "הילארי סבלה מהחום והתייבשה. לכן עזבה את הטקס לפני תומו וכעת היא נחה בדירת ביתה צ'לסי ומרגישה הרבה יותר טוב".

בחלוף זמן מה, יצאה המועמדת מביתה של בתה צ'לסי, נופפה לעיתונאים לשלום, ונראתה במצב תקין, עובדה שלא מונעת את גל הריכולים, הספקולציות, והניגוחים של היריבים הפוליטיים.

על פי עיתונאים המסקרים את המועמדת הילארי קלינטון, המועמדת שנכחה בטקס לציון 15 שנים לנפילת בנייני התאומים, נראתה מעולפת או באיבוד הכרה, ואנשי ביטחון הובילו אותה לרכב. בדרך – כך נטען – איבדה גם קלינטון את נעלה.

יצוין כי המועמד הרפובליקני-הפרובוקטיבי דונאלד טראמפ מרבה לעשות שימוש במצבה הבריאותי של הגברת קלינטון, ומנסה להוכיח כי היא אינה כשירה בריאותית לעמוד בנשיאות המעצמה הגדולה בעולם.

בין יתר ההוכחות לחיזוק טענתם בדבר מצבה הבריאותי של קלינטון, מציגים במטה טראמפ סרטונים בהם היא נצפית בעוויתות, שיעול מתמשך, או פרצי צחוק ממושכים.

אמש געשה הרשת מתמונת חפץ הנדמה לאוזניה אלחוטית, התחוב באוזנה של קלינטון, ונטען כי היא קיבלה מסרים מיועצי התקשורת שלה במהלך עימות תקשורתי, דבר העומד בניגוד לכללי העימות.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חולה אנוש מי יודע מה הסיפור שלה , שתרד מהעץ, הלואי ודונאלד טראמפ יבחר לנשיאות