זעם באלעד • נשים וילדים עוכבו שעות בתחנת המשטרה

ישראל פריי 8 Comment on זעם באלעד • נשים וילדים עוכבו שעות בתחנת המשטרה

המשטרה מצאה דרך יצירתית למנוע את כניסת מפגיני 'הפלג הירושלמי' לאלעד: הפניית האוטובוסים מהכניסה לעיר לתחנת המשטרה בפתח תקווה • עדויות נזעמות: "אני יושבת באוטובוס שרובו נשים וילדים, וכבר שעה וחצי מעכבים אותנו ללא כל הסבר"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההפגנות באלעד מעוררות מהומה: עשרות תושבי העיר ונוסעים שעשו את דרכם אל העיר, מצאו עצמם נצורים בתחנת משטרת פתח תקווה, לאחר שהמשטרה הורתה על עיכובם, במטרה למנוע את כניסת הנחשדים למפגיני 'הפלג הירושלמי'.

עדויות תושבים שזורמים לאתר 'קול חי' מעלים תמונה תמוהה ומקוממת על התנהלות המשטרה, בכך שהיא מחזירה אוטובוסים עמוסים באנשים, נשים וילדים, ומעכבת אותם שעות ארוכות רק בגלל החשש להימצאות מפגינים בהם.

"אני פשוט באיבוד עשתונות", אומרת לאתר 'קול חי' רחלי, תושבת העיר. "אני מדברת כעת מהאוטובוס, היינו בכניסה לעיר, יש לי בני משפחה המחכים לי, ולפתע אנחנו מובלים לתחנת משטרת פתח תקווה, זה הזוי ומקומם".

לדבריה, באוטובוס נשים וילדים רבים המאבדים את הסבלנות. כשעומס החום, חוסר הוודאות, והתסכול אף גרמו למקרה התעלפות, והבכיות נשמעות מכל עבר.

נוסעת אחרת שהעדיפה להישאר בעילום שם, נשמעה אפוסת כוחות. "בכניסה לעיר עלה לאוטובוס שוטר, וללא שום הסבר הורה לנהג לנסוע לתחנת המשטרה בפתח תקווה. שעה וחצי ישבנו באוטובוס, בלי שמישהו ניגש בכלל להסביר. תבין" – היא נסערת – "רוב האוטובוס מלא בנים וילדים, שעה וחצי עיכבו אותנו ללא שום הסבר, זה הגיוני?"".

בשעה האחרונה שוחררו האוטובוסים לדרכם, והם עושים את דרכם לאלעד, לאחר העיכוב בן השעתיים. בחלק מהאוטוסים התבקשו הגברים לרדת, והוכנסו לתחנת המשטרה, ככל הנראה במטרה לברר את כוונת הגעתם לעיר.

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ'יק מסר לאתר 'קול חי': "המשטרה הרחיקה מתחומי העיר אלעד עשרות של מפגינים שהגיעו במטרה לשבש את האירוע שבו השתתפו כ5,000 איש. היו מספר אוטובוסים שהיו בהם חשודים שהגיעו להשתתף בהפגנה, האוטובוסים הורחקו לתחנת פ"ת ולאחר מכן שוחררו".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    דיקטטורה במיטבה!

  2. 7

    פורוש אוהב את המשטרה (למטרות קידומו האישי כמובן) יותר מהתושבים החרדים לדבר ה'

  3. 6

    היכן כל המגיבים ששוטמים את מוחי הנבלה המשטרתית, היכן אתם להגיב כנגד המשטרה. אבל ככה זה כשנלחמים במי שנלחם במשטרה, אויב אויבי, הוא אוהבי רח"ל ה' ירחם
    .

  4. 5

    מידה כנגד מידה לא בטלה.מי שמצער-יצוער.כבר ראינו חשבונות שמים נסגרים,בע"ה נזכה לראות במפלת הרשעים עוכרי ישראל בקרוב יהי רצון

  5. 4

    אף אחד לא יכתיב לשרוליק החמוד מה לעשות, יש לו מגוון רבנים לכל האפשרויות !!!

  6. 3

    לצערי, היינו עדים אתמול לשערוריה הגדולה של משטרת ישראל, שכאזרח המדינה פה אינני זוכר אפי' דומה לזה במשך כל שנותיי פה.
    אנו תושבי העיר אלעד. אתמול כידוע היתה הופעה של משטרת ישראל בעיר, ופלגים קיצוניים תיכננו להפגין בעיר. המשטרה עצרה אוטובוסים מאורגנים של הפרובוקטיבים, עד כאן הכל מצוין.
    ופה מגיעה הדיקטטורה הקשה בשקט בשקט מתחת לאפה של מדינת ישראל.
    אשתי ובני בן השנתיים היו באוטובוס ציבורי קו 280 של חברת קווים בדרכם מבני ברק לאלעד, לאחר יום עבודה רגיל. כשהגיעו לכניסה לאלעד המשטרה הנחתה את הנהג לחכות בצד זמן ממושך כשדלתותיו נעולות, אין יוצא ואין בא! לאחר מכן פקדו עליו ליסוע לתחנת המשטרה בפתח תקווה מבלי להסביר כלום.
    וכך הוחזקו נוסעי האוטובוס התמימים כ -70 איש רובם נשים וילדים עצורים באוטובוס נעול ללא אוכל, שתיה ושירותים כשעה וחצי בתחתנת המשטרה, כבני ערובה. חשוב להדגיש: אף שוטר לא עלה לאוטובוס! לא עצרו אף אחד מנוסעי האוטובוס! לא חקרו/ בדקו כלום! פשוט החזיקו נשים וילדים עצורים ונעולים למשך הזמן הנ"ל ולקראת השעה 18:15 הודיעו להם לראשונה שבשעה 18:30 האוטובוס ישוחרר חזרה לאלעד בשלמותו.
    מיותר לציין שהילדים בכו וצרחו כמו"כ נצרכו לשירותים וכדו', אך השוטרים מבחוץ הביטו בהם בסיפוק רב כאילו עצרו חוליית מחבלים… הם לא הבינו שהם מתעללים בנשים וילדים תמימים. פשוט התעללו והתעמרו בהם, ולאף אחד לא היה אכפת.

    אם לא מספיק בהתנהגות הנתעבת הזאת אז הנה ידיעה נוספת מאותו אירוע. יש לנו גם תינוק בן כמה חודשים, יונק. אשתי היתה אמורה להניק אותו בשובה מהעבודה. אך שוטרים חסרי חמלה אנושית נעלו אותה באוטובוס בתחנת המשטרה. נסעתי עם התינוק לתחנת המשטרה, וביקשתי מהשוטר האחראי (אולי מפקד התחנה, אין לי מושג מה הוא) בתחנונים רבים שיתנו לאמא של התינוק לגשת אליו. מה הם רוצים מחייה. גם אם יש מפגים כלשהו באוטובוס למה מתעללים באוטובוס שלם של נשים וילדים ושאר אנשים וחסרי ישע…..
    אך הוא ברשעותו אמר לי את המילים הבאות "כשתינתן הוראה לשחרר את האוטובוס גם היא תשתחרר".

    התקשרתי ללשכת כמה חברי כנסת חרדים שיעזרו לי ושיעשו משהו להושיע אותנו מהדיקטטורה הזאת. הם ענו לי שדיברו עם מפקד המרחב (לא זוכר כעת את שמו) ואמר שזה בטיפול. לא דובים ולא יער. אכן לא שיחררו את אשתי ובני הקטן.

    הבנים שלי צרחו ובכו. אחד מתוך האוטובוס ואחד מבחוץ, הלב של אשתי נקרע לגזרים כשהיא רואה את בנה היונק משווע לאכול מול שוטר קשוח וחסר התחשבות מינימלית.

    הכי מקומם זו התגובה של דובר המשטרה לרדיו "קול חי". היו מספר אוטובוסים שהיו בהם חשודים ולכן הוחזקו בתחנת המשטרה". בושה וחרפה! נשים ותינוקות חסרי ישע הם חשודים?! זו הדרך שלכם לטפל בזה?! אני מתבייש בשביל הדובר הנ"ל ושאר הגורמים. פשוט התנהגות בלתי מידתית ומעוררת חלחלה.

  7. 2

    פלג ירושלמי תקלטו שמה שתעשו זה קיצוני וצריך לעשות הפוך אם תכריזו על שמירת השבת כפרויקט אז המגיבים אכולי השנאה יהיו בעד חילולה ח"ו אגב כמנוי הפלס נדהמתי שלא הוזכר מילה בהפלס על מעצרו של הבחור החתן ממאה שערים ועל ההפגנות שהובילו לשחרורו כך שגם אתם נגועים באינטרסים כמו"כ אין דיווחים על חילולי שבת בירושלים חבל …..

  8. 1

    צפון קוריאה קטן עליהם דיקטטורה במיטבה מהיכן הזכות למנוע חירותם של אנשים האם הם לא מסוגלים למנוע הפגנה רק בצורה פשיסטית מה כ"כ קשה לתחום את המקום ולמנוע מאנשים להתקרב נו רצו להראות את פעילות המשטרה בצלופן זוהר וקפץ להם השנאה