המוזיקאי החרדי מזהיר מנופש של אכזבה בטבריה

    דוד הלר 1 Comment on המוזיקאי החרדי מזהיר מנופש של אכזבה בטבריה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמיד התפלאתי איך אנשים מוצלחים נופלים לבורות ששרלטנים מצליחים לכרות להם, מבלי שישימו לב. ולצערי, הפעם אני הייתי קורבן.

    מודעה שצדה את עיני אשתי, על דירת נופש נחמדה מלווה בתמונות איכותיות של דירה עם ריהוט יפה וחדש, ותמונות נוספות של דירת נופש יפה ומטופחת, במחיר של 500 ש"ח ללילה.

    לאחר התייעצות קטנה, החלטנו להתקשר, בעברו השני של הקו נשמעה אשה מבוגרת ונחמדה (בלשון המעטה) שנתנה את המחיר שפורסם למרות שמדובר בחודש עמוס וסופש מלא, תוך כדי הסבר שהמקום נמצא במרכז העיר, קומה שניה מתוך 5 קומות, וכו'.

    לאחר החלטה קצרה וקצת פזזנית החלטנו לסגור איתה.

    ההרגשה כל הדרך היתה, שנפלנו בפח מבלי לדעת עד כמה.

    הגענו לדירת שני חדרים במלון דירות ישן ובקומה גבוהה מאוד עד הקומה השניה היה עוד 7 קומות חיצוניות, דירה מסריחה ומצחינה, ריהוט ישן שנראה שנאסף מפחים מזדמנים, כלים מסריחים, כלי מיטה עם ריחות שה' ישמור. נפלנו, והפעם רציני.

    אני מתקשר לגב' ומנסה להיות נחמד איתה, ופה הכול (והקול) משתנה לרעה.

    ראיתי שאין מספיק כסאות ישיבה לשבת, התקשרתי לבקש. דברים מינימליים לא היה, התקשרתי לבקש. עד שהיא התפוצצה עלי והחלה לקלל ולגדף אותי ואת כל החרדים, כמובן שבסופו של דבר התפוצצתי עליה והשבתי לה כמו שרק אני יודע לענות.

    כמה שעות לפני שבת, הבן שלי שם לב שבעת יציאה מהחדר נדלק בפרוזדור המנורות של הבנין המותקנים עליהם לצורך חיסכון חיישן החלקה וכיבוי, מה שיגרום לנו בעיה הלכתית במהלך השבת. בטלפון קצר לרב שלי מתברר לי שאסור להיות במקום כזה, בגלל בעיה של חילול שבת.

    מתקשר לגברת ושואל אותה אם יש מה לעשות ועם מישהו לדבר, והיא עונה לי בצרחות מלווים בקללות וגידופים שוב נגדי וכל החרדים, מי זה הרב הזה ומה הוא יודע? תצמצף עליו וכו' וכו', פשוט פחד ואימה.

    החלטנו שעדיף להפסיד כסף ולחפש מקום אחר.

    שעה לפני שבת מצאנו מקום מקסים, שהתחשבו בנו במחיר גם כששמעו מה עברנו, מקום שפשוט היה עדיף לעבור הכול כדי להגיע למנוחה ואל הנחלה.
    רבותיי לפני שאתם סוגרים על מקום. תהיו עניינים ותשאלו את כל השאלות הנחוצות. אל תסגרו מקומות בפזיזות. תנסו לשים לב בטלפון אם יש עם מי לדבר כשיש או כשיהיה בעיה.

    את הלקח שלנו למדנו, אומנם בדרך הקשה, אבל השבת היתה מדהימה ומקסימה.

    פורסם בדף הרשת החברתית של דוד הלר



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם לנו קרה אותו רעיון,אמנם המקום היה יפה וחמוד,אבל ההתנהגות של בעל המקום הייתה מחרידה!!!
      אנחנו היינו בצפון בישוב בר יוחאי