מתחמם • נחנך מטה הבחירות הראשון של טראמפ בתל-אביב

    "העובדים והמתנדבים שלנו עובדים מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל הבוחרים שפונים אלינו. ההיענות היא עצומה, והבוחרים מאמינים שטראמפ יהיה המועמד הטוב ביותר למדינת ישראל".
    איתי גדסי 2 Comment on מתחמם • נחנך מטה הבחירות הראשון של טראמפ בתל-אביב

    נחנך מטה הבחירות הראשון של דונלד טראמפ בתל-אביב • המפלגה הרפובליקנית בישראל פתחה עד כה מטות בחירות בירושלים ובמודיעין • בשבוע הבא: מטה רביעי ייפתח בשטחים

    "העובדים והמתנדבים שלנו עובדים מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל הבוחרים שפונים אלינו. ההיענות היא עצומה, והבוחרים מאמינים שטראמפ יהיה המועמד הטוב ביותר למדינת ישראל".
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפלגה הרפובליקנית בישראל פתחה עד כה מטות בחירות בירושלים ובמודיעין, והערב (רביעי) נחנך המטה המרכזי בגוש-דן. בשבוע הבא: מטה רביעי ייפתח בשטחים.

    המטה, הממוקם באחד המגדלים במתחם הבורסה ברמת-גן, ישרת את פעילות המפלגה באזורי גוש-דן והשרון, ויפעלו מתוכו מטה המתנדבים, המרצת בוחרים ממוחשבת (טלמרקטינג), וכן תרוכז במקום פעילות הנהגת הצוות האסטרטגי של הקמפיין הישראלי.

    בשבוע הבא צפוי להיפתח מטה הבחירות הרביעי של טראמפ בישראל, והוא ימוקם דווקא בשומרון. המטה בשומרון צפוי לרכז את הפעילות ואת רישום המצביעים ביהודה ושומרון, ובגוש עציון.

    יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל, ציין כי "העובדים והמתנדבים שלנו עובדים מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל הבוחרים שפונים אלינו. ההיענות היא עצומה, והבוחרים מאמינים שטראמפ יהיה המועמד הטוב ביותר למדינת ישראל".

    מנהל הקמפיין הישראלי של המפלגה, צביקה ברוט, ציין כי "המטרה הסופית היא להגיע לחמישה מטות בחירות פעילים בכל רחבי הארץ. אנחנו נעניק סיוע לכל מי שיבקש עזרה ברישום לקראת הבחירות, ואנחנו נגיע לכמה שיותר בוחרים, בפרט צעירים, כדי להזכיר להם שמי שלא יירשם עכשיו לא יוכל להצביע בנובמבר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הלואי וילך לו והוא יהיה הנשיא הבא של ארה"ב

    2. 1

      לדעתי טראמפ צריך לדבר גם לקהל הרחב הדמוקרטי בכל הערים שהיה ביזה ע"י המפגינים/אנרכיסטים ולהכריז כי יורה למשטרה על מעצר של הבוזזים וניקוי הערים הללו מפורעי חוק ובאם ראשי הערים לא יפעלו מהפבחד ואו בשל היותם פרוגרסיביים מתאבדים אז הוא ישתמש במשמר הביטחון-בצבא בכדי להגן על אזרחים בערים הללו שהמשטרה פשטה את הרגל. כמו כן טוב שיכריז על פיצוי לכל מי שנפגע מהביזה וכו'