נתניהו החליט: צחי ברוורמן ימונה לתפקיד מזכיר הממשלה

    "ראש הממשלה אמר כי הוא בטוח ששרן יוסיף לתרום למדינת ישראל גם בשנים הבאות בתפקידים מגוונים. דוד שרן הודה לראש הממשלה על ההזדמנות לנהל את לשכת ראש הממשלה ולשרת את מדינת ישראל בתקופה מעניינת ומאתגרת זאת".
    דוד לזר No Comments on נתניהו החליט: צחי ברוורמן ימונה לתפקיד מזכיר הממשלה

    ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את צחי ברוורמן בן ה-56 לתפקיד מזכיר הממשלה • ברוורמן תושב נס ציונה, נחשב לאחד האנשים המקורבים לנתניהו וכבר בבחירות בשנת 2013 הוא שימש מנהל מטה הבחירות של 'הליכוד ביתנו'

    צילום: פייסבוק
    "ראש הממשלה אמר כי הוא בטוח ששרן יוסיף לתרום למדינת ישראל גם בשנים הבאות בתפקידים מגוונים. דוד שרן הודה לראש הממשלה על ההזדמנות לנהל את לשכת ראש הממשלה ולשרת את מדינת ישראל בתקופה מעניינת ומאתגרת זאת".
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את צחי ברוורמן בן ה-56 לתפקיד מזכיר הממשלה. ברוורמן תושב נס ציונה, נחשב לאחד האנשים המקורבים לנתניהו וכבר בבחירות בשנת 2013 הוא שימש מנהל מטה הבחירות של 'הליכוד ביתנו'. כיום הוא משמש כמנכ"ל קריית התרבות בנס ציונה.

    מינויו של ברוורמן לתפקיד מזכיר הממשלה, מגיע לאחר שנתניהו החליט לגנוז את מינויו של ראש הסגל לשעבר דוד שרן, וכפי שהודיעה לשכת ראש הממשלה בשבוע שעבר כי "ראש הסגל שרן הודיע לראש הממשלה נתניהו על כוונתו לקחת פסק זמן מהשירות הממשלתי ולבחון מספר הצעות לתפקידים בכירים מחוץ לממשלה. ראש הממשלה ביטא הערכה עמוקה לשרן, על ניהול לשכת ראש הממשלה כראש הסגל בשנה וחצי האחרונות, והודה לו על עבודה מקצועית מול משרדי הממשלה וגורמי הכלכלה במשק".

    עוד נאמר כי "ראש הממשלה אמר כי הוא בטוח ששרן יוסיף לתרום למדינת ישראל גם בשנים הבאות בתפקידים מגוונים. דוד שרן הודה לראש הממשלה על ההזדמנות לנהל את לשכת ראש הממשלה ולשרת את מדינת ישראל בתקופה מעניינת ומאתגרת זאת".

    ברוורמן עצמו הגיב לטענות כי הוא מקורב לנתניהו ואמר בעבר בראיון לnrg כי "זה נכון שאני מקורב, הייתי ראש מטה הבחירות שלו ב-2013 אבל אני לא בתפקידים ממלכתיים, יותר מעניין לי לעבוד במישור המוניציפאלי. אני אוהב את העשייה בעיר, בתפקיד הקודם הייתי דובר העירייה וכך התחלתי את דרכי הציבורית יחד עם ראש העיר יוסי שבו כשניהלתי את מטה הבחירות שלו ב-93'".

     



    0 תגובות