הדרישות של יונה יהב מסגן השר להגנת הסביבה הנכנס

"סגן השר מזוז מרבה לדרוש, ובצדק, פעולות ממשיות לצמצום הסכנות. אנו בטוחים כי במסגרת תפקידו יפעל ללא לאות וללא משוא פנים להוציא אל הפועל את מה שאנו בחיפה ובקריות משוועים לו זמן רב"
ישראל פריי 1 Comment on הדרישות של יונה יהב מסגן השר להגנת הסביבה הנכנס

חיפה ממשיכה להיאבק במפעלים המזהמים: ראש העיריה יונה יהב שלח הבוקר מכתב גלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו • יהב מברך על מינוי של חה"כ ירון מזוז לסגן השר להגנת הסביבה ומפרט את המשימות העומדות בפני מזוז בנוגע לזיהום במפרץ חיפה

נמל חיפה • אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
"סגן השר מזוז מרבה לדרוש, ובצדק, פעולות ממשיות לצמצום הסכנות. אנו בטוחים כי במסגרת תפקידו יפעל ללא לאות וללא משוא פנים להוציא אל הפועל את מה שאנו בחיפה ובקריות משוועים לו זמן רב"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש העיר חיפה יונה יהב שלח הבוקר מכתב גלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו. יהב מברך על מינוי של חה"כ ירון מזוז לסגן השר להגנת הסביבה ומפרט את המשימות העומדות בפני מזוז בנוגע לזיהום במפרץ חיפה.

אחר מילות ברכה על מינויו של מזוז לתפקיד, כותב ראש עירית חיפה: "לאחרונה שמענו את סגן השר נושא דברים חמורים בגנות זיהום האוויר במפרץ חיפה וסכנות התחלואה. אנו שמחים כי יש גורם בממשלת ישראל אשר מכיר בפשעים שביצעה המדינה כנגד תושבי מפרץ חיפה והקריות.

"סגן השר מזוז מרבה לדרוש, ובצדק, פעולות ממשיות לצמצום הסכנות. אנו בטוחים כי במסגרת תפקידו יפעל ללא לאות וללא משוא פנים להוציא אל הפועל את מה שאנו בחיפה ובקריות משוועים לו זמן רב".

וכאן הוא עובר לפרט את "המשימות העומדות בפניו ברות ביצוע".

· יש לעצור את התפשטות התעשייה הפטרוכימית במפרץ חיפה ולמנוע את החלטת המדינה להגדיל את בתי הזיקוק.

· יש לסלק גורמים מזהמים בבעלות המדינה כגון "חוות המיכלים" המזהמת והמכוערת השוכנת על חוף הים היפה שלנו.

· יש להוציא אל הפועל הבטחה שלטונית להעתקת "מיכל האמוניה" אשר הינו פצצה מתקתקת המהווה סכנת חיים ממשית למאות אלפים ולפעול במהירות ובנחישות כפי שעשתה המדינה כשפינתה את מתקן פי-גלילות מגוש דן.

· יש לגייס משאבים ממשלתיים להחרפת הניטור והפיקוח של המפעלים המזהמים ולקבוע תכנית עבודה לצמצום הפליטות עד שיעמדו בערכי היעד המחמירים ביותר.

· יש לשים קץ לעמימות הממשלתית ולהביא סוף-סוף אל הציבור את האמת הנוגעת לרמת התחלואה באזור ולחשוף את הקשר בין התעשייה המזהמת לבריאותם של התושבים וילדיהם.

"אנו בטוחים כי סגן השר מזוז, אשר מדבר מזה זמן מדם ליבו, ידע להשתמש בסמכויות שהענקת לו ולהפוך אותן לפעולות של ממש, בלוחות זמנים קצרים, המגובים בתקציבי ממשלה".

"אני מקווה כי סגן השר יקבע את לשכתו כאן, במפרץ חיפה, וילמד מקרוב על הנזקים, כמו על התחושות הקשות וחוסר האמון הקורעים קרע של ממש, בין ממשלת ישראל, וכמיליון מתושבי המדינה. יחד איתם אני ממתין לבשורה", מסיים יהב את מכתבו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יהב אלוף בלחלק הוראות. מתי יעשה הוא עצמו למען ניקיון העיר ולמען מניעת הזיהום?.