בחסות העירייה: נמשכים חילולי השבת בקרית יובל

יעקב גרודקה 2 Comment on בחסות העירייה: נמשכים חילולי השבת בקרית יובל

בחסותה של עיריית ירושלים, חילולי השבת במרכז 'יובלים' בקרית יובל מתעצמים משבת לשבת ואין פוצה פה • התושבים: "ברקת רומס את השבת" • נציגי 'יהדות התורה': "אנחנו פועלים מול ראש העיר למצוא פתרון" • האם ההפגנות יחזרו לרחובות?

צילום: Hadas Parush/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נאומים חוצבים במועצת העיר, עצרת המונים ברחובה של עיר, משא ומתן, מסע שכנועים, גרפיטי ועוד, כל אלו הם רק חלק מניסיונותיו של הציבור החרדי בקריית יובל שבירושלים למנוע את חילול השבת המתקיים מדי שבוע במנהל הקהילתי של השכונה המעורבת – 'יובלים', אך כאמור המאמץ לא נשא פרי, ושלל הפעילויות כגון סרטים, הופעות, והכנת יצירות ממשיכות להתקיים מדי שבת במנהל.

תלונות רבות זרמו לאחרונה למערכת אתר 'קול חי', לסייע במניעת חילול השבת ההמוני המתרחש בחסות העירייה, ולמרות העובדה שהנושא חוזר על עצמו, צביונה של השבת בעיר הקודש חשוב כפליים מכל נושא אחר.

תושב השכונה אומר לאתר 'קול חי' כי "המצב החמור לא יכול להמשך, ראש העיר ברקת ממשיך לרמוס באופן בוטה את השבת הקדושה והוא מזלזל בתושבי העיר", לדבריו, "לא יתכן שהעירייה תהיה שותפה לחילול השבת המתקיים בכל שבוע בשכונה המאכלסת מאות חרדים".

FotorCreated

בשל כך, פנה אתר 'קול חי' בבקשה לנציגים החרדים בעיר, וזאת על מנת לקבל את תגובתם, כיצד הם מונעים את חילול השבת המתמשך בקריית יובל, המפר ברגל גסה את הסטטוס קוו בעיר הבירה.

חברי סיעת יהדות התורה בעיר אמרו לאתר 'קול חי' כי "חברי הסיעה פועלים כל הזמן מול ראש העיר וראשי המנהל הקהילתי במטרה למצוא פתרון לבעיה המתמשכת הזו, כולנו תקווה כי בקרוב יועילו השיחות הללו, ונוכל לבשר לתושבי קריית יובל על סגירת המנהל הקהילתי מרצון".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי הנושא בבדיקה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה עם סגן ראש העיר "החרדי" עסוק עדיין בגזרת הגיוס

  2. 1

    ומה עם האחרים במה הם עסוקים תשנא את עצמך במקום השנאת חינם הזאת