הפתרון לכביש המסוכן שירגיע את תושבי אלעד

השבוע הודיעה חב' קווים עילית על תוספת של קרוב ל-30 נסיעות בקווי השירות השונים, זאת בנוסף ל-14 נסיעות שנוספו בחודש האחרון, זאת למרות שחניון האוטובוסים באלעד עדיין לא הורחב.
דוד לזר No Comments on הפתרון לכביש המסוכן שירגיע את תושבי אלעד

תושבי רבים מהעיר אלעד התריעו לאחרונה על סכנה הקיימת בכביש 444 מדרום לעיר ועד צומת רנטיס, בו יש נתיב נסיעה אחד מכל כוון עם מעקה הפרדה ובשעות הלילה הדבר מהווה סכנה מאחר ואין כל תאורה במקום • כעת הם יכולים לנשום לרווחה

אלעד • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
השבוע הודיעה חב' קווים עילית על תוספת של קרוב ל-30 נסיעות בקווי השירות השונים, זאת בנוסף ל-14 נסיעות שנוספו בחודש האחרון, זאת למרות שחניון האוטובוסים באלעד עדיין לא הורחב.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושבי רבים מהעיר אלעד התריעו לאחרונה על סכנה הקיימת בכביש 444 מדרום לעיר ועד צומת רנטיס, בו יש נתיב נסיעה אחד מכל כוון עם מעקה הפרדה ובשעות הלילה הדבר מהווה סכנה מאחר ואין כל תאורה במקום, והרכבים הבאים ממול מסנוורים אחד את השני, מה שגורם לא פעם ל'כמעט תאונות' והתנגשויות בגדר הבטיחות, בפרט בעיקול הקיים במקום.

בעקבות כך, קיים מ"מ רה"ע ומחזיק תיק תחבורה שמואל גרוסברד, פגישה עם בכירי חברת 'דרך ארץ', שבה הוא טען כי מאחר וקטע כביש זה נמצא באחריותם, הרי שטוב יעשה אם החברה תתקין מוקדם ככל הניתן – מחזירי אור ואמצעי בטיחות נוספים על מעקה ההפרדה, מה שיאפשר הקלה והתמצאות נוחה יותר בכביש.

בעקבות כך, בחברה אישרו את הנושא לביצוע מיידי, זאת למרות שעל פי התכנון בשנת 2017 אמורים להתחיל בהכפלת הכביש בקטע שבין אלעד לצומת בן שמן למסלול דו מסלולי מואר, עם זאת, כאמור בשל הסכנה לחיי אדם, אישרו בחברה את ההתקנה לביצוע מיידי.

שמואל גרוסברד אלעד

בנוסף, במהלך הפגישה הוצגו בפני גרוסברד התכניות להרחבת כביש 444, כאשר הקטע מצפון לאלעד עד ראש העין הכולל מחלף בצומת 444/יהודה הלוי כבר יצא למכרז ויוחל בבנייתו בתוך מס' חודשים ואילו הקטע שבין אלעד לצומת בן שמן הכולל מחלף נוסף עם כביש 6 נמצא בהליכי תכנון אחרונים כשהלו"ז להתחלת ביצוע כאמור במהלך שנת 2017.

ועוד קצת על אלעד ותחבורה: השבוע הודיעה חב' קווים עילית על תוספת של קרוב ל-30 נסיעות בקווי השירות השונים, זאת בנוסף ל-14 נסיעות שנוספו בחודש האחרון, זאת למרות שחניון האוטובוסים באלעד עדיין לא הורחב.

מ"מ ראש העיר אלעד ומחזיק תיק התחבורה הרב שמואל גרוסברד אומר כי "בעקבות העלייה המשמעותית בכמות הנוסעים בקווי השירות השונים מאז החלה פעילותה של חב' "קווים עילית" בעיר לפני חודש וחצי, נוצר מצב בו האוטובוסים לא קלטו נוסעים בתחנות האחרונות והחברה נאלצה להוציא תגבורים מעבר ללוח הזמנים וככל שהתאפשר לה".

"בשל זאת פניתי למשרד התחבורה בבקשה לפתור בעיות נקודתיות אלו, זאת למרות החלטתם שלא להוסיף זמני נסיעות עד להרחבת החניון, משרד התחברה הבין את המצוקה ואישר את תוספת הנסיעות האמורה" אמר גרוסברד.

עוד הוא הוסיף כי בימים הקרובים ייסגר מול משרד התחבורה לו"ז הנסיעות ל"בין הזמנים", שם הוא דרש תגבור משמעותי בכלל קווי הנסיעות כולל הפעלה של הקווים לחופי הים והפארקים.

 



0 תגובות