לאחר שנות הפסקה, מונה אדמו"ר חדש לבית שאץ חיפה

הרבי החדש נודע כתלמיד חכם גדול שחיבר והוציא מספר ספרים, לצד מידותיו הנעלות
ישראל פריי 1 Comment on לאחר שנות הפסקה, מונה אדמו"ר חדש לבית שאץ חיפה

לאחר שנים ללא אדמו"ר בקהילת שאץ בחיפה הוכתר השבוע רבי סיני מוסקוביץ לממשיך השושלת • האדמו"ר הוכתר לפי בקשת אמו הרבנית, שהלכה השבוע לעולמה

הרבי החדש נודע כתלמיד חכם גדול שחיבר והוציא מספר ספרים, לצד מידותיו הנעלות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות ליוו למנוחות את הרבנית הצדקנית מרת חנה מוסקוביץ ע"ה כלתו של האדמו"ר רבי יעקב מוסקוביץ משאץ ובתו של הרבי מבוקרשט זצ"ל, שהלכה לעולמה ביום שני אחה"צ והובאה למנוחות עוד באותו הערב.

בסיום מסע הלוויה המפרך הכריז אב"ד יבנאל רבי סיני פרנקל כי על פי רצונה של אמו, הבן רבי סיני מוסקוביץ יוכתר להאדמו"ר, ורבי סיני פרנקל הניח את הקוויטל הראשון לרבי הטרי כמנהג חסידים, ובכך הוכתר רשמית לאדמו"ר משאץ ולממשיך דרכו של סבו כ"ק האדמו"ר משאץ זצ"ל, וזאת על פי צוואתה של אמו הרבנית ע"ה.

האדמו"ר רבי יעקב מוסקוביץ משאץ הוא בנו של האדמו"ר רבי מאיר משאץ נכדו של ראש שושלת חסידיות שאץ, הרבי ר' יואל משאץ נולד ברומניה וכיהן כאדמו"ר בעיירת שאץ, לאחר מלחמת העולם השנייה בשנת תשי"א עלה לארץ ישראל והתגורר בעיר חיפה, שם הקים את קהילתו.

הרבי החדש נולד בחיפה. בבחרותו למד בישיבת סלונים אצל האדמו"ר בעל 'הנתיבות שלום' מסלונים, נודע כתלמיד חכם גדול שחיבר והוציא מספר ספרים לצד מידותיו הנעלות, והתמחותו בנושא החינוך שנים רבות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אבא של סיני פרנקל היה מדריך במזרחי ברומניה ועשה הסבת מקצוע בבואו לארץ וגם כן כיהן כרב במזרחי, ועכשיו בנו המצחיק אח של שמאי נהפך למכתיר אדמורים? סידור עבודה לבני דודים?