אמיר אוחנה: היום אני לא מצביע עם הקואליציה שנכנעה לליצמן

באופן אלים החליט הבוקר יו"ר הקואליציה דוד ביטן, להוריד את הצעת החוק מסדר היום ובכך להיכנע לבריונות. יו"ר הקואליציה, ולא בפעם הראשונה פועל נגד תנועת הליכוד
איתי גדסי No Comments on אמיר אוחנה: היום אני לא מצביע עם הקואליציה שנכנעה לליצמן

אוחנה: "דוד ביטן נכנע לשר ליצמן, אשר חרד כל כך מהמילים "זהות מגדרית" עד שמאיים לפרק את הקואליציה אם יכנסו לספר החוקים תחת המשמרת שלו"

ח"כ אמיר אוחנה צילום: פייסבוק
באופן אלים החליט הבוקר יו"ר הקואליציה דוד ביטן, להוריד את הצעת החוק מסדר היום ובכך להיכנע לבריונות. יו"ר הקואליציה, ולא בפעם הראשונה פועל נגד תנועת הליכוד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אמיר אוחנה הודיע היום במליאת הכנסת ליו"ר הקואליציה: "אל תספור אותי עם קולות הקואליציה, היום אני לא מצביע עם הקואליציה. זה יום עצוב לקואליציה ויום עצוב לכנסת.

ח"כ אוחנה הסביר מעל דוכן הכנסת כי היום תוכננה לעלות להצבעה במליאה הצעת חוק נגד פשעי שנאה. לפני שנה בדיוק נרצחה שירה בנקי בפשע שנאה. הצעת החוק מבקשת להוסיף "זהות מגדרית" לרשימת הנסיבות המחמירות בחוק העונשין.

אוחנה אמר כי "באופן אלים החליט הבוקר יו"ר הקואליציה דוד ביטן, להוריד את הצעת החוק מסדר היום ובכך להיכנע לבריונות. יו"ר הקואליציה, ולא בפעם הראשונה פועל נגד תנועת הליכוד ונגד ערכי הליכוד ובדרך הליכוד, תוך שהוא נסוג מפני כל איום על פירוק הקואליציה".

"דוד ביטן נכנע לשר ליצמן, אשר חרד כל כך מהמילים "זהות מגדרית" עד שמאיים לפרק את הקואליציה אם יכנסו לספר החוקים תחת המשמרת שלו".

יו״ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן: "אמיר אוחנה התבלבל מעט, זהו תפקידי כיו״ר הקואליציה לשקול שיקולים קואליציוניים בהליכי חקיקה. האלטרנטיבה שהייתה קיימת הייתה בין להוריד את הצעת החוק מסדר היום ובין להפיל אותה בהצבעת נגד, העובדה שהסרתי אותה מסדר יום ולא העלתי אותה כדי שתיפול בהצבעה מסייעת לנושא ולא להפך שכן כעת יוכל אוחנה לנסות לשכנע את מרכיבי הקואליציה במקום שהיה נכשל במליאה היום וכך היה מסתיים העניין. לא מכובד וראוי שחבר סיעת הליכוד תוקף בחריפות וללא סיבה את חבר סיעתו שעושה את עבודתו נאמנה״



0 תגובות