קרקס נתניהו • ראש הממשלה על החקירה: "הרבה אוויר חם"

    נתניהו הוסיף במליאת הכנסת: "מבקש מכל השואלים, הייתי אומר אפילו גם מאלה שאולי יש תקווה בלבם - אל תמהרו לתפור חליפות. הייתי אומר - עצרו את החייטים".
    איתי גדסי 9 Comment on קרקס נתניהו • ראש הממשלה על החקירה: "הרבה אוויר חם"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב במהלך שעת שאלות בכנסת – לבדיקה המשטרתית המתנהלת בעניינו • "יש כל כך הרבה שיטפון של הבלים, של שטויות, של המצאות, של שקרים. אין אש, אין עשן, יש אוויר חם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    נתניהו הוסיף במליאת הכנסת: "מבקש מכל השואלים, הייתי אומר אפילו גם מאלה שאולי יש תקווה בלבם - אל תמהרו לתפור חליפות. הייתי אומר - עצרו את החייטים".
    21:00
    04.05.24
    אפרים קמיסר No Comments on צפו: אפרים קמיסר מארח את 'מלך הווקאל' ארי גולדוואג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב (שני) במהלך שעת שאלות בכנסת – לבדיקה המשטרתית המתנהלת בעניינו ואמר לח"כ יעל כהן פארן מהמחנה הציוני כי "אין אש, אין עשן, יש אוויר חם".

    ח"כ יעל כהן פארן שאלה את ראש הממשלה נתניהו: "פורסם כי נבדק חשד שנעשה שימוש בדרכון עם שם בדוי שהנפיק המוסד עבור הבן שלך, יאיר נתניהו, לפתיחת חשבון בנק בפנמה, אליו הוזרמו מאות אלפי דולרים של כספים. ברצוני לשאול אותך: האם אכן הונפק דרכון עם שם בדוי לבנך יאיר נתניהו? באילו מצבים, ולמי, אזרחים יכולים לפנות להנפיק דרכון עם שם בדוי? ובנוסף, כיצד הדבר משפיע על תפקודך?".

    חברי הכנסת מהקואליציה התפרצו לעברה של ח"כ פארן, אך ראה"מ נתניהו ביקש להשיב "אדוני, לפחות פעם אחת, פעם אחת, תן לי להשיב. לא דרכון, לא פנמה, לא חשבון ולא כלום. יש כל כך הרבה שטפון של הבלים, של שטויות, של המצאות, של שקרים. ונכון שעוסקים בזה הרבה שנים, לא מצאו כלום מסיבה פשוטה, כי אין כלום. לא היה כלום. וגם במקרה הזה, גם במקרה הזה, אין אש, אין עשן, יש אוויר חם. הרבה אוויר חם".

    "לכן, אני אבקש – לכל השואלים, הייתי אומר אפילו גם לאלה שאולי תקווה בלבם, קודם כול, אל תמהרו לתפור חליפות. הייתי אומר, עצרו את החייטים. בכלל עצה טובה", הוסיף נתניהו.

    עוד אמר כי "אני רוצה לתת לכם אזהרת ספויילר. ולכן, מי שלא רוצה או שיאטום אוזניים או שיצא מן האולם. גם כאן לא יהיה כלום, כי אין כלום. אין שום דבר, השיב נתניהו בתגובה לקריאות הביניים מחברי הכנסת".
    .
    נתניהו המשיך ועקץ את חברי האופוזיציה: "כיוון שבכל זאת יש מי שמעוניין בכל מיני דברים כאלה, אני רוצה לתת לכם טיפ. אני יוצא בתחילת ספטמבר להולנד, ואחר כך אני ממשיך לעצרת הכללית של האו"ם. וכיוון ששמתי לב שהגיבובים האלה מגיעים בדרך כלל בסמיכות מסוימת לנסיעות שלי למסע מדיני, הנה, אני נותן לכם את הזמן להמציא את הדברים החדשים. וגם כאן אני אומר לכם, לא יהיה כלום, כי אין כלום".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      הפעם הוא מדבר כמו ילד קטן…

      1. כן, מי שאומר מאה פעם אין כלום זה אומר שיש הרבה
        למה הוא מנסה להצדיק את עצמו אם הוא ישר אז אין לו צורך להראות לכולם….

        1. הוא לא אמר מאה פעם אין כלום, זה רק מתבקש אחרי שנים של רדיפה וחקירות
          תוך כדי שימוש נבזה בבני משפחתו כבני ערובה (ועכשיו מערבים את בנו)
          מותר וחובה לבנאדם להגיד את דברו בעניין הסערה שמסביבו
          הדברים לא נאמרים מתוך הערצה לאיש אלא מתוך יושר בסיסי

    2. 7

      תותח הביבי הזה אין עליו בעולם ,השמאל יכול לרקוד טנגו ,פשוט יש לו סייעתא דשמיא מיוחדת

    3. 6

      למה לא מביאים את זה באורך מלא?

    4. 3

      הוא גבר אין מה לומר