שביתת המטפלות: "מועסקות בפחות משכר המינימום"

"משפחתון חרדי אמור להוציא יותר כסף ממשפחתון רגיל הכולל כשרויות של הארוחות ברמת המהדרין וכו', בו בזמן שמשרד הכלכלה לא מתחשב בהוצאות הללו כלל. לא ייתכן שבמקביל, יתעקש משרד הכלכלה לדרדר אותנו, אלפי מטפלות, למעמד של משפחות רווחה".
admin2 4 Comment on שביתת המטפלות: "מועסקות בפחות משכר המינימום"

במהדורת הבוקר עם מרדכי לביא ברדיו קול חי טוענים בעלי המשפחתונים: "מעסיקים אותנו בפחות משכר המינימום" • ההוצאות למשפחתון חרדי גבוהים ממשפחתון חילוני, משרד הכלכלה לא מתחשב בכך

צילום: Nati Shohat/Flash90
"משפחתון חרדי אמור להוציא יותר כסף ממשפחתון רגיל הכולל כשרויות של הארוחות ברמת המהדרין וכו', בו בזמן שמשרד הכלכלה לא מתחשב בהוצאות הללו כלל. לא ייתכן שבמקביל, יתעקש משרד הכלכלה לדרדר אותנו, אלפי מטפלות, למעמד של משפחות רווחה".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איגוד המטפלות במשפחתונים של משרד הכלכלה המאוגדות בכוח לעובדים, משבית היום את המשפחתונים למשך יום אחד האיגוד מונה 3,700 מטפלות שמוחות על תנאי העבודה הפוגעניים, לטענתם, תחת פיקוחו של משרד הכלכלה, במסגרתו אין לעובדות פנסיה, תלוש משכורות או זכות לימי אבל ומחלה, היום תיערך המחאה מול ביתו של ראש הממשלה.

במהדורת הבוקר עם מרדכי לביא ברדיו קל חי מתייחסת רחל המחזיקה משפחתון בבני ברק לדבריה: "ההכנסה בסוף החודש לאחר כל ההוצאות עומדת ע"ס של 5300 שקלים ורק במידה ויש איכלוס מלא של 5 ילדים, משרד הכלכלה אינו מכיר בשעות ההכנה ליום העבודה כמו שעות בישול וניקיונות, כך שאנחנו בעצם מועסקות בפחות משכר מינימום, בעבור 11 שעות ביום, למעלה מ-230 שעות חודשיות".

לדבריה: "משפחתון חרדי אמור להוציא יותר כסף ממשפחתון רגיל הכולל כשרויות של הארוחות ברמת המהדרין וכו', בו בזמן שמשרד הכלכלה לא מתחשב בהוצאות הללו כלל. לא ייתכן שבמקביל, יתעקש משרד הכלכלה לדרדר אותנו, אלפי מטפלות, למעמד של משפחות רווחה".

כאמור: היום כ-500 מטפלות בכל הארץ ומכל המגזרים מפגינים מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    המחיר שמטפלת מקבלת לילד הוא משהוא כמו 1800 כפול 5 זה יוצא 9000
    לפי החשבון של הכנסה של 5300 זה אומר שהוצאות הם כ 3.500?

    1. זה באמת מוזר שההוצאות מגיעות ל-3,500 ש"ח לחודש…
      לא נשמע לי..

  2. 3

    כן כן הם מספקות לילדים 2 ארוחות ביום פירות וכו' ביטוח לאומי לבד כ600 שח ביטוח על הילדים לפעמים סייעת כשקשה לחרדים גם כשרויות שכירות דירה שמתאימה ארנונה ועוד המון הוצאות עבודה 9 שעות ביום