רבה של גילה תוקף • הרב רונצקי "מגלה פנים שלא כהלכה"

    תגשו לכל ילד בחיידר ואמרו לו פסוק לי פסוקך, ותבינו שהדבר אסור, אלא אם כן המקרה שונה לחלוטין מכפי שמתואר. מזעזע לחשוב שכך פוסקים הלכה".
    ארי וידר 1 Comment on רבה של גילה תוקף • הרב רונצקי "מגלה פנים שלא כהלכה"

    הדברים שצוטטו בשמו של הרב אביחי רונצקי לפיהם אישר לקצין קרבי לחלל שבת כדי לפגוש את משפחתו חוללו סערה • בשיחה לאתר 'קול חי' אומר הרב אליהו שלזינגר כי "על פניו זה נראה כגילוי פנים בתורה שלא כהלכה".

    תגשו לכל ילד בחיידר ואמרו לו פסוק לי פסוקך, ותבינו שהדבר אסור, אלא אם כן המקרה שונה לחלוטין מכפי שמתואר. מזעזע לחשוב שכך פוסקים הלכה".
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדברים שצוטטו בשמו של הרב אביחי רונצקי הרב הצבאי הראשי לשעבר לפיהם אישר לקצין קרבי לחלל שבת כדי לפגוש את משפחתו לאחר שלא פגש אותם במשך שלושה שבועות, חוללו סערה רבה.

    הרב רונצקי: "התרתי לחייל לחלל שבת בגלל געגועים למשפחתו"

     

    בשיחה לאתר 'קול חי' אומר הרב אליהו שלזינגר רבה של שכונת גילה ומהבולטים שברבני ירושלים כי "על פניו זה נראה כגילוי פנים בתורה שלא כהלכה".

    הרב שלזינגר מציין כי "אם הדברים קרו כפי שמתוארים, אין כאן פיקוח נפש ואפילו לא ספק פיקוח נפש, ולכן מדובר במגלה פנים בתורה שלא כהלכה. תגשו לכל ילד בחיידר ואמרו לו פסוק לי פסוקך, ותבינו שהדבר אסור, אלא אם כן המקרה שונה לחלוטין מכפי שמתואר. מזעזע לחשוב שכך פוסקים הלכה".

    הרב אליהו שלזינגר מוסיף ואומר "אני מקווה שהרב החדש יפסוק כהלכה ולא יגלה פנים בתורה שלא כהלכה".

    הרבנות הצבאית לא זרה לרב שלזינגר. "הכרתי חלק מהרבנים הצבאיים והיו שנים שכל חוברת של הרבנות הצבאית הובאה לפני כדי לשמוע גם את חוות דעתי. בשנים האחרונות אני לא מקבל את החוברת, ואני מקווה שיש רבנים אחרים שעוברים על זה. זה טוב שמתייעצים עם עוד רבנים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב של גילה שליט"א הוא הקול השפוי שישנו ברבנות הישראלית. כל השאר מפחדים לדבר והלשמיע קול התורה המסורה לנו מדור דור.

      יישר כח לרב. ותמשיך להשמיע את קול התורה ביתר שאת וביתר עוז.

      חזק וברוך.