הקטל בכבישים • ביממה אחת: שלושה הרוגים בכבישי הצפון

"מדובר בתאונה בין 2 רכבים מסיבה שעדיין לא ברורה אחד הרכב איבד שליטה עבר פס לבן והתנגש חזיתית ברכב ממול. התוצאה קשה מאוד 2 הרוגים. וזירה מאוד לעבודה. צוות זק"א צפון מטפלים בהרוגים ובאיסוף הממצאים"
בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטל בכבישים • ביממה אחת: שלושה הרוגים בכבישי הצפון

הקטל בכבישים ממשיך לגבות את חייהם של אזרחים רבים בתאונות דרכים קטלניות • רק אמש נהרגו שלושה בני אדם בשתי תאונות דרכים שאירעו בצפון

צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
"מדובר בתאונה בין 2 רכבים מסיבה שעדיין לא ברורה אחד הרכב איבד שליטה עבר פס לבן והתנגש חזיתית ברכב ממול. התוצאה קשה מאוד 2 הרוגים. וזירה מאוד לעבודה. צוות זק"א צפון מטפלים בהרוגים ובאיסוף הממצאים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקטל בכבישים ממשיך לגבות את חייהם של אזרחים רבים בתאונות דרכים קטלניות. נהג רכב פרטי אשר עצר בשול הכביש ויצא מרכבו, נפגע על ידי משאית חולפת בכביש 1 למזרח, במחלף לטרון למזרח. הנהג פונה באורח קשה לבית החולים. בוחני משטרת ישראל החלו לחקור את נסיבות התאונה. מומלץ לנהגים לפנות לציר 443 נוכח חסימה חלקית של הציר.

רק אמש (רביעי) נהרגו שלושה בני אדם בשתי תאונות דרכים שאירעו בצפון. בתאונה בכביש 899 סמוך לצומת בצת, נהרגו בני זוג קשישים בני 81 משלומי, לאחר שרכבם התנגש ברכב אחר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו בזירה את מותה של האישה. מותו של בעלה נקבע מאוחר יותר בבית החולים בנהריה, בנוסף, ארבעת נוסעי הרכב השני – הורים ושני ילדיהם – נפצעו באורח קל.

חזקי פרקש קמב"ץ זק"א צפון, אמר "קיבלתי דיווח ממוקד זק"א על תאונה חזיתית קשה בצומת בצת. מדובר בתאונה בין 2 רכבים מסיבה שעדיין לא ברורה אחד הרכב איבד שליטה עבר פס לבן והתנגש חזיתית ברכב ממול. התוצאה קשה מאוד 2 הרוגים. וזירה מאוד לעבודה. צוות זק"א צפון מטפלים בהרוגים ובאיסוף הממצאים".

חובש בכיר במד"א פיני קרן ופרמדיק מד"א אדריאן אוקומפו סיפרו כי "כשהגענו הבחנו בשני כלי רכב מעוכים על הכביש. באחד מהם נלכדו גבר ואישה כבני 80, בכיסא שליד הנהג ישבה אישה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לה טיפול תוך חילוצה מהרכב ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

"גבר בן 80 שחולץ גם הוא מהרכב סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך טיפול כשמצבו קשה מאוד והוא מורדם ומונשם. ברכב השני נסעו ארבעה בני משפחה בהם שני ילדים שנפגעו באורח קל, ולאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לבית חולים בנהריה", הוסיפו.

תאונה נוספת שאירעה אמש, חקלאי כבן 65 נהרג בהתהפכות טרקטור במטע תפוחים במג'דל שמס, המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.



0 תגובות