ר' איד, ביארצייט של בבא ליאון כבר היית?

    איתי גדסי No Comments on ר' איד, ביארצייט של בבא ליאון כבר היית?
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד מאות אנשים התקיימה אמש יום ראשון ד׳ תמוז ההילולא במלאת שנים עשר חודש להסתלקותו של הצדיק המקובל רבי אליהו ליאון לוי זי״ע.

    ההילולא התקיימה באולמי ״ליאל גרדנס״ בעיר פתח תקוה במעמד הרבנים הגאונים שליט״א ובראשם הגאון רבי אברהם חפוטא שסיפר בפתיחת מסכת הדרשות כמה אהבת תורה הייתה בוערת בלב הרב זצ״ל ללמוד וללמד.

    הגאון ראש ישיבת עטרת הלווים רבי יהושע לוי בנו וממשיך דרכו של הרב עמד בדרשתו על הסמליות שפטירתו הייתה בערב פטירת האריז״ל ועל אהבת ישראל וזיכוי הרבים במשך כ45 שנה רצופות של צומות ותפילות עבור האמא שהיא השכינה וכיתת רגליו מעיר לעיר בכדי להסביר לעמך בית ישראל על עניין תיקון היסוד.

    כיבדו בנוכחותם הרבנים רבי שמעון ביטון גיסו של הרב זצוק״ל. רבי משה פינטו, הרב שמעון בוגדרי ורבים מתלמידי הרב. ריגש את כולם בנו החזן ר׳ שמואל לוי בהקריאו קינה לאביו וסיפר על האבא והנהגותיו עם בני ביתו.

    בשיאו של הערב עמד אחת מתלמידי הרב שחצה את גיל ה- 90 וסיפר על מעשה ניסים שנעשו לו כלאחר יד. במהלך הערב הושק הספר החדש ״קדושת אליהו״ ובו תיקון היסוד ״ישועת אליהו״ וסיפור חייו והנהגותיו של הרב מאת אברהם בן ישראל.

    את הערב ליוותה תזמורת מזרחית עם החזן ר׳ דוד שירו והחזן שמואל הלוי בימים אלו מתכוננים להכנסת ספר תורה מהודר שיכנס ברוב פאר והדר ביום השנה לפטירת הרב.



    0 תגובות