לראשונה בתולדותיה: רשת החינוך של ש"ס תתכנס באצטדיון ארנה

    שלושת המצטיינים שזכו לציונים הגבוהים ביותר, עלו לשלב הגמר וישתתפו בחידון המרכזי שייערך בעצרת הענק באצטדיון הארנה בירושלים
    איתי גדסי 3 Comment on לראשונה בתולדותיה: רשת החינוך של ש"ס תתכנס באצטדיון ארנה

    לראשונה בתולדות רשת מעיין החינוך התורני "בני יוסף" יתקבצו למעלה מאחד עשר אלף ילדי תשב"ר לעצרת מרכזית ● הבשורה: בשנה הבאה יפתחו כ-27 בתי ספר יסודיים חדשים ו-9 תיכונים חדשים, שיצטרפו ל-176 מוסדות הרשת הקיימים

    שלושת המצטיינים שזכו לציונים הגבוהים ביותר, עלו לשלב הגמר וישתתפו בחידון המרכזי שייערך בעצרת הענק באצטדיון הארנה בירושלים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה בתולדות רשת מעיין החינוך התורני "בני יוסף" יתקבצו למעלה מאחד עשר אלף ילדי תשב"ר לעצרת מרכזית במעמד גדולי ישראל מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה באצטדיון הארנה בירושלים לרגל סיום מבצע "מ"ט לתת".

    כזכור, בימי ספירת העומר, פתחה הנהלת רשת "בני יוסף" במבצע "מ"ט לתת" בכל מוסדות הרשת. במהלך הימים הללו, שיננו רבבות תלמידים מכל הכיתות הלכות יומיות, מוסר, אמרות חז"ל, סיפורים, עובדות, הנהגות ומעשי רב, המפליגים במידת החסד ומעלת הנתינה איש לרעהו, וזאת באמצעות חוברות מיוחדות שהפיק צוות הפיקוח וההדרכה במרפ"ד הרשת עבור התלמידים תוך התאמה וסיווג הרמות השונות.

    מידי שבוע, התקיים חידון שבועי – כיתתי ובית ספרי, תוך שילוב פעילות רב גונית המיישמת הלכה למעשה את מידת החסד. עם סיום המבצע, נערך חידון מקיף על כל החומר הנלמד בכל המוסדות. שלושת המצטיינים שזכו לציונים הגבוהים ביותר, עלו לשלב הגמר וישתתפו בחידון המרכזי שייערך בעצרת הענק באצטדיון הארנה בירושלים.

    את העצרת יפארו מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א, מועצת חכמי התורה בראשות מרן ראש הישיבה שליט"א, אשר יחזקו את אלפי ילדי ישראל שהתאמצו וגילו יכולות נדירות בשינון מידת החסד, ויביאו את ברכתם לחתני תורה אשר זכו לכתרה של תורה. תזמורות מפוארות ומקהלות ילדים ינעימו את המעמד, והופעות מיוחדות יתקיימו בפני ילדי תשב"ר.

    העצרת עומדת בסימן של תנופה והתחדשות ברשת החינוך 'בני יוסף', כאשר לאחר שנים רבות שלא נפתחו מוסדות חדשים ברשת החינוך, בתחילת שנת הלימוד הבעל״ט יפתחו כ-27 בתי ספר יסודיים חדשים ו-9 תיכונים חדשים, אשר יצטרפו ל-176 מוסדות הרשת הקיימים כיום.

    יו״ר תנועת ש״ס השר אריה דרעי אמר: ״לאחר עבודה שקטה ומאומצת אני שמח לבשר על פתיחת 36 מוסדות חדשים ברשת החינוך של תנועת ש״ס, אנחנו נמשיך בזה בכל הכח עד שנשלים את המהפכה ונהפוך לרשת החינוך הגדולה בישראל, זו המלחמה האמיתית באפליה, הגיע הזמן שנפסיק להתדפק על דלתות אחרים״.

    מנכ״ל רשת מעיין החינוך התורני ״בני יוסף״ חיים ביטון, אמר: "לאחר שנים של הקפאה ושל טלטלות, אני מודה לקב״ה שאנחנו מצליחים לקיים את צוואת מרן זצ״ל, ולפתוח מספר חסר תקדים של מוסדות חדשים הן בפריפריה והן סמינרים לבני תורה. מהלך אדיר זה לא היה יוצא לפועל לולא הכוונתו של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי שליווה כל פתיחת מוסד ומוסד הן מול ראשי הערים והן מול הצוות החינוכי, והיה מעורב עד לפרטים הקטנים ביותר. אמשיך בעז״ה יחד עם כל צוות רשת החינוך במהפכה למען יהדות ספרד".

    בימים אלו, שוקדים בוועדה המארגנת על הפקה ייחודית ועוצמתית לעצרת ההיסטורית באצטדיון 'ארנה', כיאה לכבודה של תורה, תוך שילוב רעיונות יצירתיים ומבורכים כאחד עליה עמל צוות הפיקוח והנחייה הארצי של רשת "בני יוסף". במקביל, הוקם צוות מורחב ומתוגבר שיפקח מקרוב על המערך הלוגיסטי המורכב. היות והעצרת מיועדת לתלמידים בלבד, ההערכות עבורם היא שונה לחלוטין כולל האישורים הנדרשים מהרשויות.

    מאות אוטובוסים והסעות מכל רחבי הארץ, יביאו כשנים עשר אלף ילדי ישראל מעשרות מוסדות מדן ועד אילת, ואלו יתנו ביטוי לתנופה האדירה ולעוצמה של רשת "בני יוסף" בשנה האחרונה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לידיעת הציבור. ש"ס לא מקימה 36 מוסדות חדשים. אלה מוסדות קיימים שמצטרפים לרשת החינוך של ש"ס. צריך לדייק! והבקשות שלהם עדיין לא אושרו

    2. 1

      בעזרת ה' יעלו ויצליחו מרן מתפלל משמיים