השר אזולאי: "מחרחרי הריב הם מקורבי רבני ירושלים"

"אני לא בקיא בפרטים, אבל תמיד צריך לראות מי החסידים מסביב שמעורבים בדברים, חזקה עלי שהרבנים לא קשורים לדברים האלו. מישהו אמר פעם שתמיד צריך להביט בחסידים של הרב ולא ברב, כאן - זה חילול ה' גדול".
דוד לזר 3 Comment on השר אזולאי: "מחרחרי הריב הם מקורבי רבני ירושלים"

השר אזולאי התייחס ב'קול חי' לפרשה שמסעירה את המועצה הדתית בירושלים • "אני בטוח שמחרחרי הריב הם אותם אינטרסנטים שדואגים לכוחם ולמעמדם" • על רבני העיר: "הרבנים לא מעורבים בפרשה, אלא החסידים שלהם"

אזולאי צילום: Hadas Parush/Flash90
"אני לא בקיא בפרטים, אבל תמיד צריך לראות מי החסידים מסביב שמעורבים בדברים, חזקה עלי שהרבנים לא קשורים לדברים האלו. מישהו אמר פעם שתמיד צריך להביט בחסידים של הרב ולא ברב, כאן - זה חילול ה' גדול".
11:40
30.04.24
יונת קפלן No Comments on סיפור ההצלה הניסי של יהודי מרוקו, שעומד מאחורי אכילת המופלטות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתחילת השבוע (ראשון), עצרה המשטרה חמישה מבכירי המועצה הדתית בירושלים, בחשד להונאה, מרמה והפרת אמונים. לאחר חקירה ממושכת הם שוחררו בתנאים מגבילים.

הבוקר התייחס לפרשה השר לשירותי דת דוד אזולאי ואמר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי אין לרבנים הראשיים של העיר ירושלים קשר לפרשה וכי מי שאשם בה הם מקורבי הרבנים שפועלים מתוך אינטרסים אישיים.

"אין לקשור את שמם של הרבנים לכל מיני אירועים שקורים בכל מיני מקומות, מה שקרה בירושלים אנחנו לא יודעים פרטים, הרבנים לא מעורבים בדברים האלו, יש אנשים שלא מרוצים והם מנסים להכפיש, אני ממליץ לא להוציא דיבה על המועצה הדתית שנותנת שירותים לתושבי ירושלים".

השר אזולאי חזר על דבריו, "אני לא בקיא בפרטים, אבל תמיד צריך לראות מי החסידים מסביב שמעורבים בדברים, חזקה עלי שהרבנים לא קשורים לדברים האלו. מישהו אמר פעם שתמיד צריך להביט בחסידים של הרב ולא ברב, כאן – זה חילול ה' גדול".

לדבריו, "אני בטוח שמחרחרי הריב הם אותם אינטרסנטים שדואגים לכוחם ולמעמדם. יש הרבה שירותי דת שיש להם השפעה וכל אחד רוצה להשפיע יותר ויותר, זה בא מקנאה ולא מ'קנאת סופרים תרבה חכמה'. אבל זה לא הרבנים שעסוקים למען כלל הציבור".

על סאגת בחירת הדיינים לבית הדין הגודל אמר אזולאי: "למרות שעד אמש בערב הייתה אי הבנה, לקראת הערב הדברים הסתדרו והועדה תתכנס היום ונוכל לבשר שבית הדין הגדול יצא לדרך".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה קרה יוצא להגן על כל המושחתים שם שקרובים לצלחת

  2. 1

    השר מכהן בתפקיד ממלכתי ולא ראוי שיגיב כמו פוליטיקאי שרב מהמפלגה שלו לא נבחר לרבנות ירושלים (ושס לא רצו את הרב עמאר).
    השר צריך לזכור שמסביב לכל רב יש "חסידים" ודי ברמיזא