20 הרוגים בפיגוע משולב בנמל התעופה של איסטנבול

שלמה ריזל וקובי פינקלר 4 Comment on 20 הרוגים בפיגוע משולב בנמל התעופה של איסטנבול
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע טרור גדול בנמל התעופה הגדול של טורקיה: שני פיצוצים עזים החרידו את הטרמינל הבינלאומי באיסטנבול, וסימנו את תחילת התקפת טרור רצחנית שגבתה נפגעים רבים.

על פי דיווחים ראשוניים, מעורבים באירוע מחבלים מתאבדים, ידוי רימונים וירי. לפי חלק מהדיווחים, בתחילה דווח כי במקום מתבצרים מחבלים המחזיקים בבני ערובה, דיווח שהתבדה.

נכון לכעת, ישנם אישור ממקורות טורקיים רשמיים על לפחות 20 הרוגים בפיגוע, בנוסף לעשרות פצועים.

במערכת הביטחון הולכים ומצטברים עוד מידעים על מה שנעשה בטורקיה. לפי הדיווח המעודכן היה קרב בין המאבטחים לבין קבוצת המאבטחים שבסופו של דבר הן המחבלים חוסלו לא לפני שהספיקו להשליך רימונים ולפוצץ עצמם וגם מספר מאבטחים נפגעו. הערכות בישראל הן שאין ישראלים נפגעים וכי מספר הנפגעים עומד על כ 50 ובהם כעשרים הרוגים.

משרד החוץ הישראלי עדיין בודק האם ישנם נפגעים ישראלים באירוע, אך לפי שעה נראה שאין נפגעים ישראלים. לפי טענות, 25 דק לפני הפיצוץ המודיעין הבריטי התריע על כך שיש לדאע"ש כוונה לבצע פיגוע באזור זה.

מדיווח ראשוני של הקונסוליה הישראלית נמסר כי הפיגוע התרחש ככל הנראה בטרמינל היוצאים של השדה. מדובר על הטלת רימוני יד ע"י שניים עד ארבעה מחבלים שאחר כך פוצצו עצמם או מטענים שהטמינו. יש הרבה נפגעים. בודקים ישראלים

דובר רשות שדות התעופה מסר כי שתי הטיסות יחידות הערב מאיסטנבול מאטטורק לתל אביב נחתו כבר בישראל. טיסה לאיסטנבול המריאה לפני כשעה – ובטח תנחת בשדה חליפי.

"שתי טיסות אמורות לצאת הערב לאיסטנבול של טורקיש אייר ליין . נכון לרגע זה לטיסה של טורקיש אייר ליינס – החברה עצרה את הצק אין. לטורקיש לאטטורק יש תשע טיסות יומיות. מאחר ולא יצא נוטאם (הודעת טיס) לגבי השדה ולטיסות מחר בבוקר אנחנו ממליצים לציבור הטסים לבדוק בחברת התעופה ובאתר האינטרנט של רש"ת".

תמונה 1

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    עכשיו יש להם מה לעשות עם ה20,000,000 דולר שקבלו מתנה מנתניהו

    1. צודק!!!
      את הכסף הזה הם יצטרכו לשלם לקרן פיצויים עבור הטרוריסטים

  2. 3

    אני מציע לתת לכל אחד מהמחבלים מליון דולר

  3. 2

    כסף קל הולך קל
    מניסיון של שנורר