"היא יותר גדולה ממני" • רבבות ליוו את הרבנית יעל כהן

    הרב מסעוד בן שמעון דיבר על אחותו הרבנית יעל בבכי ואמר עליה ''אשה צדקנית שנסתלקה בעוון הדור". הוא חיזק בדבריו על המכשירים הטמאים והצניעות
    איתי גדסי 2 Comment on "היא יותר גדולה ממני" • רבבות ליוו את הרבנית יעל כהן

    המונים ליוו היום תחת השמש הקופחת את הרבנית יעל כהן ע"ה, רעייתו של מרן חכם שלום כהן שליט"א • אני מקווה שתמשיכי לעזור ולהתפלל עלי אמר חכם שלום ופרץ בבכי

    הרב מסעוד בן שמעון דיבר על אחותו הרבנית יעל בבכי ואמר עליה ''אשה צדקנית שנסתלקה בעוון הדור". הוא חיזק בדבריו על המכשירים הטמאים והצניעות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המונים ליוו היום תחת השמש הקופחת את הרבנית יעל כהן ע"ה, רעייתו של מרן חכם שלום כהן שליט"א.

    הרב מסעוד בן שמעון דיבר על אחותו הרבנית יעל בבכי ואמר עליה "אשה צדקנית שנסתלקה בעוון הדור". הוא חיזק בדבריו על המכשירים הטמאים והצניעות.

    "אבא חכם מנצור אמר 'יעל זכתה לעולם הזה ולעולם הבא'. בשעה שאדם מסתלק מה שמלווה אותו זה רק מצוות ומעשים טובים" אמר האח הכואב.

    הרב אפרים כהן מראשי ישיבת יקירי ירושלים הספיד את אמו. ודיבר על יראת השמיים שלה.

    מרן חכם שלום אמר בדברי הלוייה כי "ההצעה בא מצד האמא שלה. אמרתי אמנם את אבותיה אני מכיר גדולי עולם. אבל בעוונותינו גם גדולי עולם הבנות שלהם לא רצו אז להתחתן עם תלמיד חכם. היה קשה מאוד.

    אמרתי סוף סוף היא עובדת. עשיתי פגישה ראשונה. אמרתי לה בשני מילים את מוכנה לחיות חיי תורה כמו ההורים שלך. השיבה כן. אחרי 2 פגישות עשינו אירוסין".

    הוא דיבר על גדלותה של אשתו ואמר "היא יותר גדולה ממני. אני אומר לכם. לא הפריעה לי בחיים אף פעם. הייתה לוקחת את הילדים לתלמוד תורה ברגל. גם הבנות אותו דבר כל יום יום ואפילו הבן הקטן. זכיתי לעזר כנגדו" אמר ופרץ בבכי.

    "מעולם לא אמרה לי מתי אני אעשה הבדלה. למרות שהייתי מוסר שיעור במוצש לבעלי בתים שעתיים אחרי צאת שבת. לא דרשה כלום לעצמה. טעמה כי טוב סחרה.

    לא יכבה בלילה נרה. הלילה זה בעולם האמת. קשה לי להאריך . לסוסתי ברכבי פרעה. למה סוס. כי הסוס עזר לרוכב ולכן הלך לים. כל הזכויות שלי זה שלך. אני מקווה שתמשיכי לעזור ולהתפלל עלי" אמר מרן הבעל השכול על אשתו הצדקנית.



    2 תגובות

    מיין תגובות