הסיכום הופר • "ספר תורה הופל לרצפה בקבר דוד המלך"

    "צר לנו שהסיכומים שסיכמה משטרת ישראל עם נציגי משרד הדתות והמקומות הקדושים קוימו בחלקם בלבד. צר לנו שהוכנסנו פנימה לראות שההסכם כביכול כובד, רק לאחר שהוכנסו אותם שאינם בני ברית, שביזו את קבר דוד וביהכ"נ שבתוכו. צר לנו כי ההבטחה לשחרר את העצורים למעט אחד שנטען כי תקף פיזית שוטר לא כובדה
    יוסי צלניקר 2 Comment on הסיכום הופר • "ספר תורה הופל לרצפה בקבר דוד המלך"

    לאחר שסוכם כי לא תתקיים עבודה זרה בתוך מתחם הקבר נכנסו הכמרים בליווי משטרתי • שוטרי יס"ם דחפו מחזיק בספר תורה והוא נפל לארץ • שישה יהודים נעצרו לחקירה לאחר ש"התפרעו"

    "צר לנו שהסיכומים שסיכמה משטרת ישראל עם נציגי משרד הדתות והמקומות הקדושים קוימו בחלקם בלבד. צר לנו שהוכנסנו פנימה לראות שההסכם כביכול כובד, רק לאחר שהוכנסו אותם שאינם בני ברית, שביזו את קבר דוד וביהכ"נ שבתוכו. צר לנו כי ההבטחה לשחרר את העצורים למעט אחד שנטען כי תקף פיזית שוטר לא כובדה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מאבק שארך מספר שבועות ולאחר אין ספור פגישות, רב מתפללי קבר דוד הרב אהרן יצחק שטרן תיווך בין הגורמים במקום שלא תתקיים עבודה זרה בתוך מתחם הקבר. יצויין כי ההסכמה מגיעה לאחר שעשרות הגיעו לתפילת מחאה בחצר הקבר שם נשא תפילה הרב שלום ארוש ראש מוסדות חוט של חסד. סמוך לשעה 9:30 נכנסו לתוך מתחם הקבר קבוצת נוצרים, ומי שהיה אמור לפקח על האירוע מבפנים היה הגאון הרב שלום ארוש, ורב מתפללי קבר דוד הרב אהרן יצחק שטרן.

    אלא שבשטח הסיכום הופר שישה יהודים נעצרו לחקירה. לדברי המתפללים שוטרים היכו אותם באלימות ובתיעוד שהפיץ ארגון חוננו נראה שוטר בועט במתפלל שהופל לארץ.

    העצורים קיבלו סיוע משפטי מעורך דין רחביה פילץ מארגון חוננו שהגיע לתחנת המשטרה, ושניים מהם יובאו לדיון בבית משפט השלום בעיר שם מבקשת המשטרה לשחררם בתאנים. עו"ד זאב וולף מייצג אותם מטעם ארגון חוננו.

    אולם מלבד הטענות על אלימות קשה שהפעילו שוטרים כנגד המתפללים, שיגר עו"ד פילץ בשעות הצהריים מכתב למפקד מרחב דוד בו הוא מתאר אירוע קשה של הפלת ספר תורה לארץ.

    "רציתי לעדכן אותך באירוע חמור שהתרחש במתחם", כתב עו"ד פילץ לנצ"מ דורון תורג'מן מפקד מרחב דוד. "בעת האירועים היום באחד האולמות, יהודי החזיק בספר התורה למטרות תפילה (בימי שני יהודים בתפילת שחרית קוראים מתוך ספר התורה). שוטרי יס"ם דחפו את המחזיק בספר, וספר התורה נפל לארץ. ליהודים שומרי תורה אירוע זה טראומטי מאוד, והם אף נוהגים לצום על אירוע זה", כתב עו"ד פילץ והוסיף כי "קטין שהעיר לשוטרים על כך נעצר מיד. לבד מכך, השוטרים נהגו באלימות קשה כנגד המתפללים, הגם שהם מחו בצורה לגיטימית וחוקית. אבקשך לטפל בחומרה באירועים אלו".

    מרבני קבר דוד המלך נמסר: צר לנו שהסיכומים שסיכמה משטרת ישראל עם נציגי משרד הדתות והמקומות הקדושים קוימו בחלקם בלבד. צר לנו שהוכנסנו פנימה לראות שההסכם כביכול כובד, רק לאחר שהוכנסו  אותם שאינם בני ברית, שביזו את קבר דוד וביהכ"נ שבתוכו. צר לנו כי ההבטחה לשחרר את העצורים למעט אחד שנטען כי תקף פיזית שוטר לא כובדה. אנו פונים למפקדי המשטרה ומבקשים לכבוד קבר דוד אין אדם נתפס בצערו שחררו את כל העצורים ספגנו בנפשותינו די והותר היום הזה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה' ישמור!!!!!!!!!!! ולמה על זה אין פוליטקיים או אפילו עיתונאים חרדים שיזעקו ויפרקו את הקואליציה?

    2. 1

      "ומשנאיך נשאו ראש" חילול ה' נוראי ורק כמה יראי חטא צדיקים בסדום מוחים…
      כמו שנאמר על דור המשיח: "יראי חטא ימאסו" ו" מלכות תיהפך למינות" רואים בעין את הדברים אחד לאחד