נתניהו תומך ברפורמים: לדחות את אלו שמכנים אותם 'רשעים'

    "לוקחים כלב מלבישים אותו תפילין ושמים לו כיפה ועושים לו בר מצווה. שמעתם שיגעון יותר גדול מזה? אלה מאמינים בתורה? אלה בקדוש ברוך הוא? אלה רשעים ארורים"
    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו תומך ברפורמים: לדחות את אלו שמכנים אותם 'רשעים'

    שוב ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע תמיכה בקהילות הרפורמיות במסווה של אחדות • "יש כאלה שמכריזים שיהודים אחרים הם רשעים" • ליצמן: "לא יהיה שום שינוי ממה שהיה מקובל בכל הדורות"

    נתניהו צוחק צילום: Miriam Alster/Flash90
    "לוקחים כלב מלבישים אותו תפילין ושמים לו כיפה ועושים לו בר מצווה. שמעתם שיגעון יותר גדול מזה? אלה מאמינים בתורה? אלה בקדוש ברוך הוא? אלה רשעים ארורים"
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע תמיכה בקהילות הרפרומים במסווה של אחדות. בעקבות האירוע שהתקיים הערב (חמישי) ברחבה המרכזית בכותל המערבי על ידי קבוצה רפורמית, ראש הממשלה נתניהו, אמר כי "כפי שציינתי פעמים רבות בעבר, אחדות העם היהודי היא מקור לכוחנו ואחד הערכים הכי קרובים לליבי".

    לדברי נתניהו, "בשעה שאנחנו ממשיכים במאמצינו להגיע לפתרון שיאפשר לכל יהודי להרגיש בבית בכותל המערבי, יש כאלה שהיו מעדיפים לחלק את עמנו ואף להכריז שיהודים אחרים הם רשעים או שאינם יהודים כלל. עלינו לדחות את הדברים והמעשים הלא ראויים הללו שמנוגדים לרוח הבסיסית של מדינת ישראל".

    לפני כמה חודשים הפיץ נתניהו הודעה באנגלית לכלי התקשורת הזרים, שבה הוא כתב כי "המתקפות וההכללות נגד כל חלק שהוא מהעם היהודי – דבר בלתי ראוי ובלתי מקובל", לדבריו, "ישראל היא ביתם של כל היהודים וכוחנו באחדותנו".

    בתגובה לדבריו של נתניהו, אמר הערב שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן כי "כפי שידענו בכל הדורות, הכותל המערבי הוא מקום הקדוש ביותר לעם היהודי ואחד הערכים הכי קרובים ללב כל יהודי. בשעה שאנחנו פועלים להמשך שימור המקום הקדוש הזה, שעיני כל העולם נשואות אליו בקדושה ובערגה, יש כאלה שהיו מעדיפים לפרוץ גדר, במטרה לפגוע בקדושת המקום ובטהרתו חלילה. עלינו לדחות את הדברים והמעשים הלא ראויים הללו שמנוגדים לרוח ההלכה היהודית ולהדגיש כי לא יהיה שום שינוי ממה שהיה מקובל בכל הדורות, לגבי שמירת קדושת הכותל המערבי".

    כזכור, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז התבטא בחריפות על הרפורמים וכינה אותם "רשעים ארורים", לדבריו, "לוקחים כלב מלבישים אותו תפילין ושמים לו כיפה ועושים לו בר מצווה. שמעתם שיגעון יותר גדול מזה? אלה מאמינים בתורה? אלה בקדוש ברוך הוא? אלה רשעים ארורים. אלה צריכים לקבל מקום בכותל המערבי? העולם חושב שיש זרמים ביהדות. זה לא זרם זה זרמים עכורים זה חורבן".

    עוד הוסיף כי"אלה עושים חתונה ליהודי ולנוצרית שבה מזמינים שני צדדים. רבאי אחד מכאן וכומר מכאן. הרבאי קורא שבע ברכות או שבע קללות, והכומר קורא גם כן משהו משלו. מה יהיה אחר כך בדור הבא? עוד דור אחד או שניים הם לא יהודים בכלל, הם הולכים ויורדים עד הסוף".

    "אלה כופרים. כופרים בתורה וכופרים בקדוש ברוך הוא. נשים מניחות תפילין. צריך להתרחק מהם. הקידושין שלהם לא שווה כלום. הגיור שלהם לא שווה פרוטה", אמר ראש ישיבת 'כסא רחמים'.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לדעתי, מספיק עם החנפנות לראש הממשלה. האיש הזה מתעתע בציבור החרדי.
      א. הוריד את קצבאות הילדים.
      ב. שיתף פעולה עם לפיד'/בנט בקנדציה הקודמת.
      ג. עכשיו מתחת לאף של החכי"ם החרדיים תומך ברופרמים.. עד מתי? צריך לסלק אותו מכסא ראש הממשלה ולבחור אדם מתאים יותר. די הוא עשה את שלו. בעצם לא עשה כלום לא למדינה לכלל הציבור ולא לציבור החרדי. העיקר שהוא יושב על כסא ראש הממשלה.
      די בחירות עכשיו.
      תקנו אותי אם אני טועה.
      ירון.

      1. צודק!
        אם הוא פוגע בדברים הבסיסיים ביותר ביהדות שילך הביתה
        יש אנשים יותר ראויים ממנו

    2. 2

      צודק אבל הוא כן עשה לחרדים הוריד את הקצבאות בתשס"ג החרדים הבטיחו שיזכרו לו את זה ובסוף רצו על 4 ואפילו לא קיבלו בחזרה את הקצבאות הוא למד שכמה שתכניס בחרדים ותבגוד בהם הם יחזרו אליך על 4 ואז הוא הלך עם לפיד ומאיר פרוש הבטיח שלא יהיה פעם נוספת וברגע האמת הפודלים חזרו על 4 למה שלא יכה שוב הם בכיס שלו