הרפורמים משתוללים: "הרב עמאר שבר את הכלים והתריס במכוון"

    אך כעת, כשהפשרה קורסת לנגד עיננו, כשהרב הראשי לירושלים, בחסות משטרת ישראל, מקיים תפילת התרסה כדי לקבור את המתווה סופית, אנו יוצאים לדרך חדשה
    ישראל פריי 1 Comment on הרפורמים משתוללים: "הרב עמאר שבר את הכלים והתריס במכוון"

    לקראת מעמד תפילה המוני ברחבת הכותל, כמחאה על פרצת הרפורמים וניסיונותיהם להעברת הפרובוקציות אל לבו של המתחם המרכזי בכותל המערבי – טוען נציגה הבכיר של התנועה כי המהלך מגיע כ"תגובה" לתפילתו של רבה של ירושלים, יום קודם לכן

    אך כעת, כשהפשרה קורסת לנגד עיננו, כשהרב הראשי לירושלים, בחסות משטרת ישראל, מקיים תפילת התרסה כדי לקבור את המתווה סופית, אנו יוצאים לדרך חדשה
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד היהדות הנאמנה נערכת לקראת מעמד תפילה המוני ברחבת הכותל, כמחאה על פרצת הרפורמים וניסיונותיהם להעברת הפרובוקציות אל לבו של המתחם המרכזי בכותל המערבי – טוען נציגה הבכיר של התנועה כי המהלך מגיע כ"תגובה" לתפילתו של רבה של ירושלים, יום קודם לכן.

    "התפילה שתתקיים מחר תעביר מסר חד משמעי", אומר עו"ד יזהר הס, מנכ"ל התנועה המסורתית. "הרב עמאר שבר את הכלים. הרב עמאר התריס אתמול במכוון, לאחר מסכת השמצות והשתלחות חסרת תקדים של חברי הכנסת החרדים, רבנים ואישי ציבור ביהודים הקונסרבטיבים והרפורמים. לאחר שממשלת ישראל ממאנת ליישם את מתווה הפשרה בכותל, אנחנו חוזרים לרחבה הציבורית, הממלכתית כדי לדרוש את ששייך לנו, לכולנו – הכותל המערבי".

    תפילה המונית תיערך מחר בכותל, מול פרובוקציית הרפורמים

    ואם לי די בהטחת האשמות ברבה של ירושלים ובנציגים החרדיים, מציב איש התנועה תנאים: "אנו תובעים עזרה שלישית, שוויונית, בכותל המערבי עצמו. המקום הזה אינו קניין חרדי, הוא אתר לאומי קדוש ששייך לכל העם היהודי. התפילה מחר תהא ראשיתו של תהליך שבסופו יהיו בכותל, ברחבה הציבורית, טקסי בר ובת מצווה כאשר כל המשפחה תעמוד יחד".

    וכביטוי לרציות כוונותיו, מוסיף הס: "אני מזכיר, במשך שלוש שנים ניהלנו מו"מ ביושרה, באמונה, בניקיון כפיים. הגענו לפשרה שלא האמנו שנסכים לה בראשית הדרך, אך כעת, כשהפשרה קורסת לנגד עיננו, כשהרב הראשי לירושלים, בחסות משטרת ישראל, מקיים תפילת התרסה כדי לקבור את המתווה סופית, אנו יוצאים לדרך חדשה".

    יצוין כי בעקבות הכרזת הרפורמים על קיום טקס תפילה "שוויוני" ברחבת הכותל, הורו גדולי ישראל לציבור לצאת בהמוניו להפגנת מחאה, שתיערך מחר בשעה 17:00 ברחבת הכותל המערבי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שימשיכו להשתולל אין לנו הפרעה בזה