תפילה המונית תיערך מחר בכותל, מול פרובוקציית הרפורמים

    יצוין כי מדובר בעליית מדרגה מצד הגורמים הרפורמיים, כשהפעם הם הולכים צעד אחד קדימה, ועוברים לנהל את מאבקיהם בלב רחבת הכותל המרכזית
    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on תפילה המונית תיערך מחר בכותל, מול פרובוקציית הרפורמים

    זעזוע בעולם היהודי: הרפורמים דוהרים במלוא הכוח לעבר שינוי צביונו היהודי של מקום המקדש • לראשונה, מארגנת התנועה תפילה ברחבת הכותל המרכזית • גדולי ישראל קוראים לציבור לצאת בהמוניו לתפילת מחאה ולמניעת הידרדרות המצב • כל הפרטים

    מתפללים בכותל צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    יצוין כי מדובר בעליית מדרגה מצד הגורמים הרפורמיים, כשהפעם הם הולכים צעד אחד קדימה, ועוברים לנהל את מאבקיהם בלב רחבת הכותל המרכזית
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיונות הפגיעה בצביונו הרוחני של המקום הקדוש ביותר לעם היהודי – הולכים ונמשכים, למגינת לב יהודים שומרי תורה ומסורת בארץ ובתפוצות. התנועה הרפורמית הכריזה על תפילת מנחה "שוויונית" ברחבה המרכזית, וגדולי ישראל קוראים לשלומי אמוני ישראל להגיע בהמוניהם למחאה והבעת שאט נפש מהפרצה החדשה בהיכל בית ה'.

    בהודעת התנועה המסורתית והתנועה הרפורמית, נכתב כי "עם קריסת מתווה הפשרה בכותל, אנחנו תובעים עזרה שלישית, שיוויונית, בכותל עצמו. בואו להתפלל איתנו תפילת מנחה שוויונית ברחבה הציבורית בכותל". הם מזמינים את הקהל, ובעיקר את התקשורת ל"תפילת מנחה בכותל בהובלת שליחת הציבור הרבה חיה רואן בקר".

    יצוין כי מדובר בעליית מדרגה מצד הגורמים הרפורמיים, כשהפעם הם הולכים צעד אחד קדימה, ועוברים לנהל את מאבקיהם בלב רחבת הכותל המרכזית. גדולי ישראל ורבני ירושלים הביעו שאט נפש וחשש רב מהמהלך, שעלול להוות תקדים מסוכן.

    בשעות הקרובות תצא קריאה מסודרת מגדולי ישראל, להגעה המונית לרחבת הכותל מחר בשעה 17:00, לתפילה וזעקה, ולבלימת הפרובוקציה הרפורמית. על פי הערכה, גם בני הישיבות יקראו לצאת בהמוניהם למנוע את הידרדרות מעמד הכותל המערבי.

    יצוין כי אתמול, הגיע בשעת בוקר רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר לרחבת הכותל הדרומית, והכריז בדמעות: "אין דבר כזה כותל רפורמי. יש הכותל הקדוש". את דבריו המלאים ותיעוד מדבריו הכואבים, תמצאו בכתבה הבאה:

    הגרש"מ פרץ בבכי מול הכותל: "כל מטרתנו לכבוד השכינה"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      התפילה של הרב עמאר היום בבוקר היא פרובוקציה לא פחות חמורה למה היה צריך ללבות את האש הזה ?