"ראש העיר, יש במגזר החילוני עשרות כיתות לימוד ריקות?"

    אני הייתי היום בגבעה הצרפתית. היית צריך לשמוע איך האנשים בשכונה מתאמצים לחיות במשותף. אתה רואה מנהל שבחר בדרך של דו קיום והתחשבות הדדית. אני מאמין שזה מה שצריך להיות שם
    דוד קורצוייל No Comments on "ראש העיר, יש במגזר החילוני עשרות כיתות לימוד ריקות?"

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מדבר עם מימרן על הפיתוח בעיר ועל בנית כיתות הלימוד במגזר • מה הוא חושב לעשות בקרית יובל? • וגם: על הקשר עם דודי אמסלם, משרד האוצר והתכניות לעתיד

    אני הייתי היום בגבעה הצרפתית. היית צריך לשמוע איך האנשים בשכונה מתאמצים לחיות במשותף. אתה רואה מנהל שבחר בדרך של דו קיום והתחשבות הדדית. אני מאמין שזה מה שצריך להיות שם
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ואמר כי "אנו רואים בתקופה של החודשים האחרונים ירידה דרמטית באירועים בירושלים. אני חושב שהמשטרה עושה עבודה מצוינת וגם בציבור פוקח עיניים".

    הוצאת צו הפסקה מינהלי לעבודות בהר הבית
    אכן הוצאנו צו למבנה שנעשה באופן בלתי חוקי בעליל ואני חושב שיש דין אחד לכל המגנים בעיר העתיקה ואנו עומדים על המשמר.

    מה אתה חושב על הסמינרים בירושלים
    שמתי על סדר היום את הצורך לצמצם 2000 כיתות בירושלים למגזר החרדי והערבי. אלא שהפעם אחרי שהרמנו מנהלת כיתות לימוד הצבנו יעד לבנות 400-500 כיתות בשנה, וחצי מזה זה לציבור החרדי. לפני שנכנסתי העירייה בנתה כ-50 כיתות בשנה.

    יגזרו את הסרט לכיתות הללו כשתהיה שר החוץ?
    זו תכנית חומש. הממוצע זה כמליון ש"ח לכיתה. 2000 כיתות זה 2 מיליארד ש"ח שצריך לגייס את זה.

    לפחות אין לך את אמסלם שיטרפד לך..
    אני שמח שלמען ירושלים כולנו שמים את הדברים האישיים בצד. כולם הם ילדנו. אני מעדיף לעשות הכל בהסכמה, אני עובד קשה מול האוצר ואני מקווה שנצליח גם השנה לקבל תקציב ראוי.

    יש בירושלים עשרות כיתות ריקות באזור החילוני
    זה לא נכון. אין דברים כאלה. אולי כיתה ריקה פה ושם. אנחנו משתדלים לא להרע את מצבם של האנשים. אם יש לך מבנה שמספרו קטן ואתה תסגור אותו אתה יכול לגרום לאנשים לעזוב את העיר. צריך לעשות את זה ברגישות. אם לא היינו שמים על סדר היום בניה מאסיבית של כיתות זה היה סיפור אחר.

    איך יסתיים הסיפור בקרית יובל?
    אני הייתי היום בגבעה הצרפתית. היית צריך לשמוע איך האנשים בשכונה מתאמצים לחיות במשותף. אתה רואה מנהל שבחר בדרך של דו קיום והתחשבות הדדית. אני מאמין שזה מה שצריך להיות שם.

    חבל שבמתנ"ס יובלים לא מקשיב לך..
    נכון. יש פער בתפיסה שלנו מול אנשי המתנ"ס. אנחנו נציג מתווה של התחשבות הדדית ונקווה שנצליח שם.



    0 תגובות