ירושלים מקבלת תורה • דריכות ביטחונית והיערכות תברואתית

אלפי שוטרים ושוטרי מגב פרוסים בעיר העתיקה וסביב שערי הר הבית לקראת תפילות יום השישי
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ירושלים מקבלת תורה • דריכות ביטחונית והיערכות תברואתית

לקראת החג, נערכים המשטרה ועיריית ירושלים לקליטת המוני האורחים, הלומדים והמתפללים הגודשים את רחובותיה • שער שכם ייסגר למעבר יהודים בין השעות 20:00 – 00:00

אלפי שוטרים ושוטרי מגב פרוסים בעיר העתיקה וסביב שערי הר הבית לקראת תפילות יום השישי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחצרות האדמורי"ם ,בחסידויות השונות ובהיכלי הישיבות ברחבי הארץ הושלמו ההכנות לקראת חג השבועות. עשרות אלפי חסידים ישהו במהלך השבת והחג אצל האדמורים לקבלת התורה. טישים מיוחדים יתקיימו במהלך החג.

בחסידות גור יציינו בחג השבועות את יום פטירתו של האדמור בעל ה'אמרי אמת' ועשרות אלפים מהחסידות יעלו על קיברו שבחצר ישיבת גור בשכונת גאולה בירושלים.

עיריית ירושלים באמצעות מינהל התפעול ואגף התברואה נערכת לקליטת למעלה ממאה אלף עולי הרגל העולים לחג לירושלים. לאור העובדה כי השנה חג השבועות ושבת חלים בסמיכות, הנחה מ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס הממונה גם על תיק תפעול, כי אגף התברואה יוסיף כלי אצירה במרכזי החסידיות העולמיים ובהיכלי התורה והישיבות. הצבת שירותים ניידים ותגבור הניקיון בדרכים המובילות לכותל המערבי והכנת צוותי פינוי להתחיל בפינוי האשפה מיד בצאת החג.

משטרת ירושלים נמצאת בכוננות שיא לקראת שבת וחג השבועות ולתפילת יום הששי הראשון של חודש הרמדאן. אלפי שוטרים ושוטרי מגב פרוסים בעיר העתיקה וסביב שערי הר הבית לקראת תפילות יום השישי. השר לבט"פ גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך יגיעו לנקודת המשטרה בכותל ויקיימו הערכת מצב עם מפקד המחוז ניצב יורם הלוי לקראת ארועי יום הששי בהר הבית.

עפ"י החלטת המשטרה בליל שבת ובליל שבועות מהשעה 20:00-00:00 לא תתאפשר מעבר מתפללים יהודים לכותל המערבי דרך שער שכם וזאת כדי לשמור על בטחונם של המתפללים בשל חודש הרמדאן ובואם של אלפי מוסלמים להר הבית.

מחצות ובמהלך יום השבת וחג השבועות יתאפשר מעבר דרך שער שכם. כוחות משטרה רבים יאבטחו את הדרכים לכותל המערבי ובפרט לקראת תפילת ותיקין ביום חג השבועות. מהמשטרה נמסר כי לא תאפשר שום הפרות סדר מצד גורם כל שהוא ותנהג באפס סובלנות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא פינו אשפה כמה ימים. כל הפחים בשכונות החרדיות עוברים על גדותיהם. והרבה יותר מזה.
    חבל ולא מכובד.
    חוץ מהודעות ויחסי חוץ, צריך גם לעשות משהו.