סוף להתעללות • העצור המנהלי מאיר אטינגר ישוחרר ממעצר

תחילה הוצא כנגדו צו מעצר לתקופה של שישה חודשים, ולאחר מכן הורה שר הביטחון על הארכת הצו למשך ארבעה חודשים נוספים. אטינגר שוהה בכלא אשל בתנאי הפרדה ובידוד מחמירים ונאסר עליו לשוחח בטלפון למעט עם חלק מבני משפחתו הקרובים
שלום בידרמן 1 Comment on סוף להתעללות • העצור המנהלי מאיר אטינגר ישוחרר ממעצר

שר הביטחון לא יחתום על צו מעצר נוסף כנגד מאיר אטינגר • צפוי להשתחרר ממעצרו בעוד כשבועיים • עו"ד יובל זמר "ב-2016 יכול אדם להיות עצור במעצר במשך עשרה חודשים אך ורק בשל דעותיו הפוליטיות"

צילום: אוהד אמיתון סוכנות תצפית
תחילה הוצא כנגדו צו מעצר לתקופה של שישה חודשים, ולאחר מכן הורה שר הביטחון על הארכת הצו למשך ארבעה חודשים נוספים. אטינגר שוהה בכלא אשל בתנאי הפרדה ובידוד מחמירים ונאסר עליו לשוחח בטלפון למעט עם חלק מבני משפחתו הקרובים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העצור המנהלי מאיר אטינגר ישוחרר בסוף החודש הלועזי ממעצרו לאחר עשרה חודשים במעצר, כך הודיע לפני זמן קצר נציג הפרקליטות בדיון בבימ"ש שהתקיים בעניינו של אטינגר.

בדיון אשר התקיים היום (ג') בשעות הצהרים בפני נשיא בימ"ש המחוזי אברהם טל בבימ"ש המחוזי מרכז בלוד, הודיע נציג הפרקליטות כי אין בכוונת שר הביטחון משה בוגי יעלון להאריך את צו המעצר המנהלי כנגד אטינגר אשר צפוי להסתיים ביום 1/6. עם זאת הודיע נציג המדינה כי בכוונתם להטיל על אטינגר הגבלות מנהליות אחרות.

בדיון הצהיר עו"ד יובל זמר אשר מייצג את אטינגר כי בכוונתו להתנגד לכל הגבלה אשר תוטל על מרשו וכי בכוונתו לפנות לבימ"ש בעניין.

נזכיר כי אטינגר נעצר לפני כתשעה וחצי חודשים בצו מעצר מנהלי אשר נחתם כנגדו ע"י שר הביטחון משה בוגי יעלון. תחילה הוצא כנגדו צו מעצר לתקופה של שישה חודשים, ולאחר מכן הורה שר הביטחון על הארכת הצו למשך ארבעה חודשים נוספים. אטינגר שוהה בכלא אשל בתנאי הפרדה ובידוד מחמירים ונאסר עליו לשוחח בטלפון למעט עם חלק מבני משפחתו הקרובים.

עו"ד יובל זמר המייצג את אטינגר מטעם ארגון חוננו מסר בסיום הדיון כי "אני שמח מאד שתקופת המעצר הממושכת מאד של מר אטינגר באה לסיומה, מעציב לגלות שבמדינת ישראל ב-2016 יכול אדם להיות עצור במעצר במשך עשרה חודשים אך ורק בשל דעותיו הפוליטיות גם אם אינם ערבות לאוזניים כאלו או אחרות. אני מברך על ההחלטה הנכונה לטעמי שלא להאריך את המעצר בפעם נוספת, על זה נאמר מעט מידי מאוחר מידי" אמר.

לפני כחודש התחוללה סערה ציבורית בעניינו של אטינגר, וזאת בעקבות סרוב השב"כ ושירות בתי הסוהר ליציאתו של אטינגר לברית המילה של בנו הבכור, לאחר מאבק משפטי שהגיע גם לפתחו של בימ"ש העליון עד סמוך מאד למועד הברית דחה בימ"ש את בקשתו של אטינגר והברית נערכה בירושלים בהשתתפות מאות בני משפחה ותומכים אך ללא אביו של התינוק אטינגר אשר שהה במהלך הברית בתאו בכלא אשל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להיות עם חופשי בארצינו!!!!