מינויים חדשים בליכוד: הנגבי – שר, ביטן – יו"ר הקואליציה

    על המינוי אמר ביטן לפני ימים ספורים ב'קול חי' כי "זו לא תהיה משימה קלה, אבל אני מאמין שאדע לעשות זאת, התניתי עם נתניהו שאמשיך לכהן כמה חודשים כיו"ר ועדת הכנסת, הוא הסכים".
    איתי גדסי 1 Comment on מינויים חדשים בליכוד: הנגבי – שר, ביטן – יו"ר הקואליציה

    לאחר שבשבוע שעבר הוא הצהיר ב'קול חי' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לו את תפקיד יו"ר הקואליציה במקומו של צחי הנגבי, היום זה סוף סוף קרה • דוד ביטן – יו"ר הקואליציה, צחי הנגבי – שר בלי תיק

    ח"כ דוד ביטן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    על המינוי אמר ביטן לפני ימים ספורים ב'קול חי' כי "זו לא תהיה משימה קלה, אבל אני מאמין שאדע לעשות זאת, התניתי עם נתניהו שאמשיך לכהן כמה חודשים כיו"ר ועדת הכנסת, הוא הסכים".
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבשבוע שעבר הצהיר ח"כ דוד ביטן ב'קול חי' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לו את תפקיד יו"ר הקואליציה במקומו של צחי הנגבי, היום זה סוף סוף קרה.

    ראש הממשלה נתניהו הודיע היום (שני) כי הוא החליט למנות את חבר הכנסת דוד ביטן לתפקיד יו"ר הקואליציה, במקומו של צחי הנגבי שככה"נ יתמנה לשר בלי תיק.

    על המינוי אמר ביטן לפני ימים ספורים ב'קול חי' כי "זו לא תהיה משימה קלה, אבל אני מאשמין שאדע לעשות זאת, התניתי עם נתניהו שאמשיך לכהן כמה חודשים כיו"ר ועדת הכנסת, הוא הסכים".

    לפי המסתמן עם תחילת מושב הקיץ של הכנסת בשבוע הבא ימונה ביטן רשמית ליו"ר הקואליציה, וימשיך בתפקידו כיו"ר ועדת הכנסת עוד תקופה.

    טרם ברור איזה תיק יקבל הנגבי. ולעת עתה הוצע לו לשמש כשר בלי תיק, אך הנגבי מתעקש לקבל סמכויות שר או תיק כזה או אחר בממשלה.

    הנגבי מחזיק גם בתפקיד יו"ר סיעת הליכוד, תפקיד אשר ככה"נ ימונה מיקי זוהר במקומו.

    הנגבי מכהן גם כיו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. במידה וימונה לשר הוא צפוי לפנות את מקומו כיו"ר הוועדה. על התפקיד מתמודדים ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר, וד"ר ענת ברקו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הנגבי יאושם לדין בפרשת איכות הסביבה